اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

موضوع مغلق

قديم 28-09-2011, 04:49 PM
عبد الرحمن السويسى عبد الرحمن السويسى غير متواجد حالياً
عضو جديد

عبد الرحمن السويسى is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy gama مشاهدة المشاركة
أنا ماكنتش هرد عليك ؟؟؟؟ بس هرد لسبب عشان أثبت إنك كذاب ونيتك سيئه لظنك ظن السوء بزملائك؟؟
لللأسف الأخ الفاضل مايعرفش إن الإخوه الأفاضل بتوع اللجنه أغلبهم من الكليات الشرعيه بمعني أنهم بعون الله سيصبحو علماء ان شاء الله تعالي في الأيام القادمه ؟؟؟
أظن كلامي واضح يا بيه!!! وصعب جدااا يعملو كداااااا أو أفكر لحظه إنهم يعملوا كدا !!!

وبعدين نفترض إنهم عملو كدااااااااااااا..نفترض هههههههههههه أظن الإجابه واضحه..إحنا مش في عصر مبارك ...كل حاجه أصبحت في النور ..وأي مسؤل بيعمل أي خطوه بيعملها بحسااااب.... دا اولا ... اما ثانيا ::كيف يكون منظرهم وهم فعلو ذلك ومن ثم يقومو بتدريس كلام الله عز وجل ..لطلبه عرفو أنهم فعلو كذا وكذا من الأخر هتبقي عينهم مكسوره ..أظن الكلام واضح ..لكن انا وزملائي لم نشك لحظه فيهم وفي نيتهم الصادقه!! وبعدين ياسيدي لو مش عجبينك هات ناس من جيبك يتابعو ليك الموضوع......وبعدين الأسماء متعلقه في إدارة الجامعه ..وكل واحد ياجماعه يرووح يشوف إسمه
دع ال........ تعوى ، والقافلة تسير

قديم 28-09-2011, 04:51 PM
عبد الرحمن السويسى عبد الرحمن السويسى غير متواجد حالياً
عضو جديد

عبد الرحمن السويسى is on a distinguished road

اقتباس:
......وبعدين الأسماء متعلقه في إدارة الجامعه ..وكل واحد ياجماعه يرووح يشوف إسمه
أخى الحبييب أرجو توضيح هذه الفقرة
ولو انا عايز أتأكد إن اسمى ضمن الأسماء اللى راحت التنظيم والإدارة أعمل إيه ؟؟؟
قديم 28-09-2011, 04:57 PM
سلامه ممدوح سلامه ممدوح غير متواجد حالياً
عضو جديد

سلامه ممدوح is on a distinguished road

ايه يا أخي مالك انته ياخي يا رب يتعينوا وتنبط بقى ولا تتدخل مرة أخرى في مالا يعنيك حتى لا تسمع ما يرضيك فاتق الله وبشر ولا تنفر.
قديم 28-09-2011, 04:59 PM
اخلاق الفارس اخلاق الفارس غير متواجد حالياً
عضو جديد

اخلاق الفارس is an unknown quantity at this point

وبخصوص نزاهن المسئولين وانهم مش فى عصر مبارك مهما بردة موجودين والبلطجية مبرطعببببببببببببببن والاجابة لانهم من عصر مبارك ......مش فى عصر مبارك............ واضح با اخ رامى ........ با موقنع
قديم 28-09-2011, 05:07 PM
عضو جديد

وسوال لو سمحت مش الاخ رامى بردة بتاع الاكشن
قديم 28-09-2011, 05:09 PM
عضو جديد

وسوال لو سمحت مش الاخ رامى بردة بتاع الاكشن يعن صعب حد يصدقك والى بيصدقك دلوقت بس عشان يقنع نفسة ..........غرقان متعلق بقشاية
قديم 28-09-2011, 07:14 PM
ramy49 ramy49 غير متواجد حالياً
عضو جديد

ramy49 is on a distinguished road

اولا: انت ملكش دعوه اذا كنت من الاوائل ولا لأ ياسيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ثانيا : انا لا اعطى رايى الا لمن يستحق مين بقه اللى قالك ان انا بعطى رأيى ليك
ثالثا: انتظر الثواب من الله ولما قلت موضوع بشرح ده من باب الضحك مع نفسى على اللى فات
رابعا:انا لا احقد بس بتعجب من ناس بيقولوا هما الاوائل ومش عارفين يثبتوا نفسهم فى العمل الخاص بره عايزين بابا وماما تخلى بالهم منهم وطبعا بابا اللى هى الحكومه مش كفايه التعليم المجانى ..الله يخربيت مجانية التعليم اللى خلاتك تقعد حاطط رجل على رجل اه قبل ما انسى انا تعليم مجانى بس من عيله مكافحه
خامسا: مش عارف اقولك ايه فى موضوع الهبل والعبط اللى انت بتقول عليه غير كل اناء ينضح بما فيه
واخيرا وليس بأخر انت شخص مريض نفسيا ولا يجب الرد عليك بعد ذلك وذلك من باب واعرض عن الجاهلين واذا اردت التأكد من ذلك فانظر الى حالك على صفحات المنتدى فتجد نفسك شويه بتشتم فى الاعضاء اللى بيحطوا اخبار لا توحى بالتفاؤل وشويه تدافع عن الدكتور عبدالرحمن اليس له لسانا يتكلم به ويدافع عن نفسة واكن له كل الاحترام اولا واخيرا حيث اننى لا اعرفه ولكن من رده يتبين بأنه مثالا يحتذى به .

الخيل والليل والبيداء تعرفنى والسيف والرمح والقرطاس والقلم
قديم 28-09-2011, 07:18 PM
عضو جديد

هذا الرد الى رامى جومه ال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
--------------------------------------------------------------------------------

اولا: انت ملكش دعوه اذا كنت من الاوائل ولا لأ ياسيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ثالثا: انتظر الثواب من الله ولما قلت موضوع بشرح ده من باب الضحك مع نفسى على اللى فات
رابعا:انا لا احقد بس بتعجب من ناس بيقولوا هما الاوائل ومش عارفين يثبتوا نفسهم فى العمل الخاص بره عايزين بابا وماما تخلى بالهم منهم وطبعا بابا اللى هى الحكومه مش كفايه التعليم المجانى ..الله يخربيت مجانية التعليم اللى خلاتك تقعد حاطط رجل على رجل اه قبل ما انسى انا تعليم مجانى بس من عيله مكافحه
خامسا: مش عارف اقولك ايه فى موضوع الهبل والعبط اللى انت بتقول عليه غير كل اناء ينضح بما فيه
واخيرا وليس بأخر انت شخص مريض نفسيا ولا يجب الرد عليك بعد ذلك وذلك من باب واعرض عن الجاهلين واذا اردت التأكد من ذلك فانظر الى حالك على صفحات المنتدى فتجد نفسك شويه بتشتم فى الاعضاء اللى بيحطوا اخبار لا توحى بالتفاؤل وشويه تدافع عن الدكتور عبدالرحمن اليس له لسانا يتكلم به ويدافع عن نفسة واكن له كل الاحترام اولا واخيرا حيث اننى لا اعرفه ولكن من رده يتبين بأنه مثالا يحتذى به .

قديم 28-09-2011, 07:20 PM
عضو جديد

اقتباس:
اولا ان شاء الله انت بتابع لييييييييييييه هو لاسمح الله حضرتك من الأوائل دا اولا
ثانيا رأيك لينا لايسمن ولا يغني من جوع خليه في بطنك واسكت
ثالثاتشرح للأول تشرح للثاني دي حاجه بينك وبين ربنا ويثيبك عليها ..دا إذا كنت بتشرح لله ليهم ؟؟مش بتتنطط عليهم لاسمح الله
رابعا حقك ايه يا ابو حق دا انت بتحقد علي الأول والثاني مابالك بقه بالرااااااااااااااااااااااااااااابع
خامسا ودا الأهم لما تحب تشتغل الناس وتدخل بأسماء مختلفه وتهبل في الكلام ابقي اختار ناس عبيطه زيك مش اوائل تتكلم معاهم ..ماشي يا ...يا ....ياكبير

دع الكلاب تعوى والقافلة تسير

قديم 28-09-2011, 07:33 PM
losacat losacat غير متواجد حالياً
عضو جديد

losacat is on a distinguished road

يا أخت ولاء بما ان حضرتك المتابعة للامر الان ارجو الرد
1-نفهم من منشور حضرتك أن يذهب كل منا الى كليته لمعرفة ما اذا وصلت الاستمارات ام لا
2-لى سؤال اخر مركب كنت قد عرضته على دكتور عبد الرحمن لكن ربما لم يسعه الوقت ليجيبنى ام اننى لم اتابع الرد

السؤال هو : انا كخريجة تربية هل سيتم تعيينى بمدرسة بعقد مثلا ام اعين باى وظيفة اخرى كموظفة بالمديرية

3- واخيرا كنا قد سمعنا عن امر 3 محافظات يتم الاختيار بينها فماذا يعنى هذا
ارجو التوضيح واعتذر عن كثرة الاسئلة والاطالة
قديم 28-09-2011, 07:46 PM
أبوخيرى أبوخيرى غير متواجد حالياً
عضو فعال

أبوخيرى is on a distinguished road

يا ترى إيه آخر أخبار معيدى الأزهر , أفيدونا أفادكم الله رب العالمين
قديم 28-09-2011, 07:50 PM
abdelrhem abdelrhem غير متواجد حالياً
عضو جديد

abdelrhem is on a distinguished road

ألف مليووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ون مبرووووووووووووووووووك لأوائل الأزهر

الورق تم إعتماده من الدكتور صفوت النحاس منذ ثلاث ساعات تقريبا....

وسيذهب للماليه ان شاء الله يوم الخميس ...طبعا هتقولو ليه؟؟؟ عشان البوسته بتروح الماليه الإثنين والخميس من كل أسبوع

وفقكم الله لما يحب ويرضي والف مبروووووووووووووووووووووووووك وعقبال إخوانا أوائل التربيه والتعليم.. وحملة الماجستير ...والمنح

الحمد لله رب العالمين
قديم 28-09-2011, 08:01 PM
الصورة الرمزية د.عبدالرحمن المنياوي
د.عبدالرحمن المنياوي د.عبدالرحمن المنياوي غير متواجد حالياً
معلم ثانوى مواد سياحية و فندقية

د.عبدالرحمن المنياوي has a spectacular aura about

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة losacat مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يادكتور عبد الرحمن جزاك الله خيرا والاخوة المتبرعين بالاهتمام بموضوعنا وبجد ربنا يجزيهم كل خير
بس معلش سؤال لانى بجد مبقتش عارفة الكلام بقى خاص بالازهر ولا العام
فالاستمارات اللى هتكون فى الجامعات دى للازهر ولا العام
ولا انا مش فاهمة الموضوع صح والازهر ملهموش استمارات لانهم الاول والتانى بس
أرجو التوضيح وأسفة لو سؤال يبدو للبعض فيه بعض الغباء وعدم الفهم
الاسارا للعام فقط وستكون في الجامعات بإذن الله

د. عبدالرحمن المنياوي
قديم 28-09-2011, 08:07 PM
abdelrhem abdelrhem غير متواجد حالياً
عضو جديد

abdelrhem is on a distinguished road

ألف مليووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ون مبرووووووووووووووووووك لأوائل الأزهر

الورق تم إعتماده من الدكتور صفوت النحاس منذ ثلاث ساعات تقريبا....

وسيذهب للماليه ان شاء الله يوم الخميس ...طبعا هتقولو ليه؟؟؟ عشان البوسته بتروح الماليه الإثنين والخميس من كل أسبوع

وفقكم الله لما يحب ويرضي والف مبروووووووووووووووووووووووووك وعقبال إخوانا أوائل التربيه والتعليم.. وحملة الماجستير ...والمنح

الحمد لله رب العالمين
قديم 28-09-2011, 08:08 PM
الصفحة الأخيرة الصفحة الأخيرة غير متواجد حالياً
عضو جديد

الصفحة الأخيرة is on a distinguished road

اقتباس:
إلي كل أوائل الأزهر خبر هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام

والله إن البكاء ليغمر عيني الأن وأنا أكتب إليكم تم تعليق الأسماء بإدارة الجامعه ..من سيتم تعيينهم معيدين
واكييييييييييييييييييييييد باقي الكليات الأخري علقت الأسماء الف مبرووووووووووووووووووووووك للجميع

السلآم عليكم و رحمةُ الله و بركآته ..

في الحقيقةِ أعتبُ على أخينآ رآمي في أمرين ..

أولهمآ : أن ينشرَ ثمَّ يمحو مآ مفآده أنَّ التنظيمَ و الإدآرة قد انتهى كليآ من أورآقنآ و أنَّ الأورآق بصدد إرسآلهآ للمآلية .. ثمَّ يؤكدُ أنَّ المنشور صحيح و إن كآن من اللآئق ألآ يستبقَ الإعلآن عنه قبل إعلآن اللجنة التنسيقية .. ثمَّ يخرجُ علينآ من أعضآء اللجنة التنسيقية من ينفي ذلك و إن كآنت الأورآق في مرآحلهآ النهآئية ..

و الثآني : أن ينشرَ منشورآ و فيه أنَّ إدآرة جآمعة الأزهر قد علقت اليوم أسمآء من سيتمُ تعيينهم معيدين في حين ينفي أحد المشآركين في جروب مظآليم الأزهر ذلك ..

فلآ أدرِ من أن يستقي الأخ رآمي أنبآئه تلك؟!! .. هل الأخ رآمي عضوٌ من أعضآء اللجنة التنسيقية؟!! .. أم مآذآ؟!! ..

و للجميع وآفر الآحترآم ..
موضوع مغلق

العلامات المرجعية