اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإداري > أرشيف المنتدى

أرشيف المنتدى هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 30-09-2013, 04:59 PM
mody_mw mody_mw غير متواجد حالياً
عضو خبير

mody_mw will become famous soon enough
New والله تعبنا من التحويل

كل اسبوع التحويل يفتح ويقفل وبعد ما يقفل تظهر النتيجة هى هى نفس النتيجة انا عاوز افهم هو اية الموضوع التحويل بيفتح ولا دى اشتغالة لان كل مرة لا يتغير والله العظيم حرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررام افيدونا يا اهل الخبرة عو فية اية بالظبط
قديم 30-09-2013, 08:00 PM
MIDO.SHOUMAN MIDO.SHOUMAN غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

MIDO.SHOUMAN is on a distinguished road

اللي فيه ان في ظلم يعني في ناس جايبة 403.5 و ناس جايبة 404 و الاتنين محولين لنفس الكلية ...اللي جاب 403.5 اتقبل و اللي جايب 404 ماتقبلش الناس اشتكت فتحوا التحويل تاني اللي جاب 403.5 و حول خلاص ربنا يسهلهالو و اتقبل والحمد لله و اللي ماتقبلش ان شاء الله يتقبل المرة دي
قديم 04-10-2013, 12:54 AM
No Luck No Luck غير متواجد حالياً
عضو جديد

No Luck is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido.shouman مشاهدة المشاركة
اللي فيه ان في ظلم يعني في ناس جايبة 403.5 و ناس جايبة 404 و الاتنين محولين لنفس الكلية ...اللي جاب 403.5 اتقبل و اللي جايب 404 ماتقبلش الناس اشتكت فتحوا التحويل تاني اللي جاب 403.5 و حول خلاص ربنا يسهلهالو و اتقبل والحمد لله و اللي ماتقبلش ان شاء الله يتقبل المرة دي
فعلاً والله كلامك ده شكله صح والله لان انا محول وجايب زيادة عن المعهد اللى هروحه 15 درجة ونفسى اعرف ليه التحويل مش بيتقبل ولما بدخل اسجل بيجيب الرغبة بتاعتى متسجله انا مش قادر افهم كده نتيجتى لسه ما ظهرتش ولا ايه بالظبط ولا ظهرت وهما حافظين تسجيل تقليل الاغتراب عشان اسجل تانى وانا سجلت تانى جددت التسجيل بس خايف ما يتقبلش تانى ربنا يستر ويسهلها علينا احنا زهقنا من التنسيق كله من ساعة ما خلصت نتيجة الثانوية ربنا يتوب علينا بقا ويرحمنا

العلامات المرجعية