اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > كليات المجموعة الرياضية > كلية التجارة

كلية التجارة ما يخص كليات التجارة لجميع الجامعات المصر ية

قديم 24-07-2011, 12:38 PM
! Abanoub Adly ! ! Abanoub Adly ! غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

! Abanoub Adly ! is on a distinguished road

يا كابتن أنت مش فاهمنى أنا قصدى يعنى اللى بيتخرج من كلية التجارة تعليم مفتوح لما يجيى يشتغل بيبقى لية شغل ولا لأ مع العلم إن خريج كلية التجارة العادية اكيد هيكون لية الأولوية فى الشغل بس خريج التجارة تعليم مفتوح لية شغل ولا ملهوش و شكرا..
قديم 25-07-2011, 03:03 AM
الصورة الرمزية زملكاوى للأبد
زملكاوى للأبد زملكاوى للأبد غير متواجد حالياً
faculty of commerce english section

زملكاوى للأبد is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبانوب عدلى مشاهدة المشاركة
يا كابتن أنت مش فاهمنى أنا قصدى يعنى اللى بيتخرج من كلية التجارة تعليم مفتوح لما يجيى يشتغل بيبقى لية شغل ولا لأ مع العلم إن خريج كلية التجارة العادية اكيد هيكون لية الأولوية فى الشغل بس خريج التجارة تعليم مفتوح لية شغل ولا ملهوش و شكرا..
ليه طبعا وأنا قولتلك ممكن ياخد كورسات ودورات تخليه يشتغل وميه ميه وعلى فكره ده مش كلام من دماغى ده واقع شوفته مع اتنين قبل كده واشتغلوا وعادى فى واحد أكبر منى قالى إوعى أسمعك فى يوم من الأيام تقول مفيش شغل لأن الشغل موجود فى كل حته لكن الواحد هو اللى بيحتاج شغلانه على مزاجه وده اللى بيخليه ميلاقيهاش يعنى الواحد من كلية تجاره يطلع عاوز يشتغل محاسب ممكن ميلاقيش الوظيفه دى بس ممكن يلاقى أى وظيفه متعلقه بالمحاسبه ممكن تكون براتب قليل هو يرفضها وهكذا

العلامات المرجعية