اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعي > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب منتدى خاص بالطلاب لتبادل المعارف والحلول للمشكلات التعليمية والمسابقات والألغاز الهادفة

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 20-07-2010, 11:01 PM
oOoLA oOoLA غير متواجد حالياً
عضو جديد

oOoLA is on a distinguished road
Icon10 يــارب حد يــقدر يــساعدنـي فيـ قـــراريـ

اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا اسمي علا في سنه تانيه ثانوي ورايحه تالته ان شاء الله وجبت في سنه تانيه 89.2 يعني 89٪ انا دلوقتي مش عارفه هل ادخل علمي علوم ولا علمي رياضه ؟؟؟ وعايزه اخد رأيكم
انا نفسي ادخل حاسبات ومعلومات لو مش لحقت هندسه بس مش عارفه هل هقدر اني يكون متوسط السنتيين مع بعض من غير المستوى الرفيع 93٪
هنا في البيت بيقولوي كملي علمي علوم وادخل خاص يعني ادخل صيدله او علاج طبيعي بس انا مش حابه اووي وكمان انا حسه مش هبقى كويسه في الاحياء مش عارفه ياريت تقوليلي رأيكم ايه
انا ان شاء الله ناويه اشد حيلي اكتر في تالته بس مش عارفه يعني انا بسمع ان رياضا اتنين ديه ممكن اجيب بسببها 70٪ يعني بيبقى الامتحان بتاعها صعب وكمان انا عندي مشكله في الفيزيا شويه لاني مش بدرس في مصر يعني بدرس بره وبجي امتحن هنا فالواحد محتار هل انه يتوكل على ربنا ويكمل علمي رياضه ويحاول ولا ادخل علمي علوم بحيث اني ادخل خاص بقى صيدله او حاجه
معلش طولت عليكم شويه بس ياريت بجد اي حد عنده وجهت نظر يقولي عشان انا عايزه اخد قراري عشان لو كده ابدأ اخد دروس في الرياضا
ارجو منكم الدعاء

العلامات المرجعية