اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 14-06-2007, 10:44 PM
my love my love غير متواجد حالياً
عضو جديد

my love is an unknown quantity at this point

معلش يا جدعان انا قررت اكتب الموضوع ده اصلي والنعمة فاض بياا
قال بيقولولك ان البنات مظلومة بقي وحقهم متاكل في الدنيا و بتاع ...

طب انا هقولوكم اد ايه هما فعلا مظلومين .. ومش هنروح بعيد ... انا هنا في كليتي .. قاعد في اللجنة .. والامتحان جاي صعب و توتر و كده .. ابص علي اللي جمبي ( بشوف رايه ايه في الامتحان عشان لو عايز حاجة ) الاقيلك اللجنة كلها الطلبة بالمعيدين بالدكاترة قاعدينلي في الورقة و طبعا بعد كده مش بسال حد عشان بكون محاصر من كل اتجاه (ادي اخرة فعل الخير )...

في نفس اللجنة .. البت تيجي تبص .. كله يعمل عبيط .. وياسلام لو حلوة .. يااااااااااااه يبص و يضحك .... يا حبيبتي مش تغشي ( و الحنية مغرقاه طبعا ) و بيبقي ناقص يعيط من فرط الحنية...

خلصنا امتحان و طبعا الولاد حالين وحش و البنات العادية حالين و الحلوين مقفلين الورقة ده لو مكنش فيه زيادات .....

امتحان الشفوي بقي ده مهزلة بالمعني الصريح للكلمة ... بندخل 4 كده للدكتور في المكتب .. لو ولاد تلاقي وش جبس متركب .. يسال السؤال قبل مانرد يطردنا ... لو 4 بنات بقي .. اوعي .. تلاقي سنانه هتتخلع من كتر الابتسامة .. ومش عارف بقي بينسي المنهج ولا بيحس انهم ولاده ولا ايه ... انتي مخطوبة يا حبيبتي ؟؟ اصلي عندي ابن زي العسل زيك كده ... بيحب العينين دي!!ده روج اللي انتي حاطاه ده ؟؟ لا انتي ازاي مش تخطبي كل ده ؟؟ انا هاجي لبابا ان شاء الله اخطبك لابني اللي قلتلك عليه قبل كده !!
لو معندوش ابن بقي في سن الرشد .. مذاكرة ايه يا بنتي ؟؟ وللا اقولك اسالي نفسك سؤال .. وللا اقولك حطي الدرجه لنفسك وامشي .. ولا اقولك .. الخ الخ ...... مع العلم انه نفس الدكتور اللي طردنا .. سبحان الله !!!

وطبعا تظهر النتيجة و المتوقع يحصل .. البنات في الاول والولاد في الاخر .. طب ماطبيعي ده ... يعني الواحد يحل نظري بس وللا نظري و عملي و شفوي و زيادات ....
كفاية كده عشان انا عارف اني هتضرب بعد البؤين دول ...

-------------------------------

لو كانت الحياه هيا السعاده فليكتبو على قبرى مات قبل ان يلد
قديم 14-06-2007, 10:46 PM
JusT l0sT JusT l0sT غير متواجد حالياً
طالبة جامعية

JusT l0sT is an unknown quantity at this point

انتا ليه بتكرره

العلامات المرجعية

ابحث في الموضوع:

البحث المتقدم