اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

قديم 26-07-2010, 07:25 PM
الصورة الرمزية MISS.DINA
MISS.DINA MISS.DINA غير متواجد حالياً
عضو قدير

MISS.DINA is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بحر العرب مشاهدة المشاركة
بصراحة أنا مش مطمن لكلامكم ولا لكلم الجرايد ولا لكلام الأخ اللي عامل نفسه موظف الأكاديمية وبصراحة اليأس عندى لدرجة مليش نفس أمتحن icdl من 2005 وبنسمع كلام ومفيش غير العقد وبس وأتمنى أنكم تتثبتوا علشان نفسي تتفتح واصدق وامتحن الicdl ,وربنا معاكم ومعانا ويصبرنا على البلاء
طب اعمل اللى عليك وامتحن عشان مش يبقى ليهم اى حجة ويبقى عملت اللى عليك وربنا يكرمنا كلنا ان شاء الله

قديم 27-07-2010, 02:57 AM
رحاب2 رحاب2 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

رحاب2 is on a distinguished road

ممكن لو حد ذاهب الى الاكاديمية بنى سويف يتاكد على اسمى رحاب عادل ابراهيم ادارة مغاغة
قديم 27-07-2010, 07:23 AM
mrkimoo mrkimoo غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

mrkimoo is on a distinguished road

الموضوع بجد انا كنت فى الاكاديمية امس 26 / 7 وقمت بتسليم افادة 7 موديولات ومش لازم اصل الشهادة وفعلا تم اعطائى رقم الملف الخاص بى وقام الموظف بالبحث عن اسمى ضمن الكشوف وكتب تم استلام افادة بسبع موديلات وطلب منى اخبار كل من لم يسلم الافادة بسرعة تقديمها لموعد اقصاه 29 / 7 وهى نهاية المرحلة الخامسة وقال ان فى مراحل اخرى تانية للى لسه ماخلص icdl
قديم 27-07-2010, 09:10 AM
صبحى غريب عبدالعزيز صبحى غريب عبدالعزيز غير متواجد حالياً
مــٌــعلــم

صبحى غريب عبدالعزيز is on a distinguished road

السلام عليكم : يا جماعه الموضوع كله تعاقد ولو نظرتوا فى العقد لوجتوة مكتوب فيه ( عقد تعيين ) يعنى فيه فرق بين تعيين وتثبيت والان بيقولوا تعيين على درجة معلم واسمعت انه هيكون خمس سنوات لان السيد رئيس الوزراء قالها قبل ذلك مفيش تثبيت كله تعاقد وبيسموا التعاقد تعيين وربنا يخلف ظنى لانى هكون معكم قولو امين بقول كدة مش علشان احبط حد عايزين ناخذ الموضوع بجديه شويه وعقلانيه هذة ليست دعوه لليأس والكنها دعوة للتفائل علشان لو كان الموضع صحييح هنكون سعداء جدا ولو كان غير ذلك منزعلش خالص ويكون عادى ((........... وقلت استغفروا ربكم انه كان غفارا يرسل السماء عليكم مدرارا ويمددكم بأموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم انهارا..........)) هذة الايه تكفى بالمراد

العلامات المرجعية