اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 02-03-2013, 08:15 PM
شهد اليوسف شهد اليوسف غير متواجد حالياً
عضو خبير

شهد اليوسف is on a distinguished road
افتراضي انا عاوزة اتغير بجد

السلام عليكم
بصو انا عارفة اني بتقل عليكو خاااالص بس انا اسفة لاني انسانة مدمرة تقريبا الناس كل ماتروح مستواها يرفع ويزيد انا بقي ماشية معايا العكس الناس كل ماتروح تتغير للاحسن انا دايما للاسوء للاسف وانا طبعا مش هقدر احكي غير عن الحاجة الخاصة بالدراسة بس الحاجات التانية دي خاصة بيا انا بقي حاجة شخصية يعني ما علينا
انا بالنسبة للدراسة انسانة مدمرة اولا انا بنام كتيرررررررررررر خالص يعني حوالي 10 ساعات يوميا بدوووون مبالغة علي فكرا
انا هقولكو نظام يومي ماشي ازاي اساسا مفيش وقت للمذاكرة عندي يعني انا بصح الساعة 6 ونص دا يوم مايبقي عندي مجموعة في المدرسة اما لو مش عندي بصحا الساعة 7 وربع مثلا واروح المدرسة من 8 :2 ونص الظهر ومن الساعة 3 لحد 5ونص بنام اصحي اصلي وبعدين ادخل اما علي النتدي دا او الفيس بوك بقعد من 6 لحد 9 واحيانا 10 نت وفيس وبعدين بتابع الجزيرة مباشر مصر لحد الساعة 10 الليل وبعدين بنام من الساعة 10 الليل لحد 6ونص الفجر وهو دا يومي فين الوقت اللي هذاكرا فيه والمشكلة والكارثة اني لحد دلوقتي مش بعرف اذاكر ازاي ودا اللي محزني بجد علي حالي وماما وبابا تعبو معايا جاااااامد وانا بجد عاوزة افرحهم بس انا مش عارفة ليه بتغير دايما للاسوء انا بجد عاااااوزة اتغير بس مش عارفة ابدا منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دا تقريبا اتغيرت في كل حاجة ياريت جدت علي الدراسة بس كان هيبقي عااااااادي لكن
في كله دا مشكلة
انا عاوزة حد بجد يتابعني ويقولي اذاكر ازاااااي واعمل جدول ممكن امشي عليه علي دايما وانا اسفة اني بتقل عليكو بجد بس انا خايفة اوووووي ومرعوبة من تالتة ثانوي دي وحاسة اني مش هقدر عليها وبقول اطلع من المدرسة احسن

العلامات المرجعية