اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 18-01-2010, 04:56 PM
mr_moh55555 mr_moh55555 غير متواجد حالياً
موقوف

mr_moh55555 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmaistrow مشاهدة المشاركة
والمفروض السيد المراقب يحزر امثالك لانك بزىء القول لانه القلب الابيض والاسود شىء يعلمه الله وانت لم تدخل القلوب ولذالك يجب حزرك لسوء سلوكك

بس يا مايسترو لسانك فضح قلبك...صح

كلنا هنموت يا مايسترو....فبلاش تحساب الناس علي ارزاقها لان هذا سؤء ادب مع الرازق الوهاب

و بعدين يا مايسترو انا لم اقل كلمة بذيئة في حقك...ماشي يا مايسترو

علي فكرة انا اعرف ناس كتير بدبلوم و ادارين بس محترمين يا مايسترو
قديم 18-01-2010, 07:24 PM
موقوف

Icon113

[quote=elmaistrow;1896824]على فكره انت بتتكلم عن جهل لانى انا بكلريوس تجاره وموجه ادارى واحي مدرس ممكن اتلككله وحوله النيابه الاداريه بس احنا بستحرم وبيبقو زى الكلاب يترجونى وانا براعى ضميرى وبعدين الادارين الى بتتكلمو عنهم دول برضه اصحاب اولا ولهم الحق يعيشو والى متعينين زيهم فى الكهرباء او فى الضرائب بيحصل على راتب كد الكلب الى بتتكلم عنه عشر مرات وانت عارف بتوع تربيه مثل قممات الزباله متراكمين فى الشوارع ولما بيطلبو مدعلم بيتقم كتير من الكلاب الى بتتكلم عنهم وانت عارف بيتعينو بالوسطه وبعقد وبيرحز يعطو دروس فى المنازل مثل المتسولين وده هو الكلام الصح انا مش بخترع زى الكلاب الى بتخترع[/quote]

عيب يا مايسترو...متزودهش و ابعد عننا يا اخي...
هو دا مستوي تفكيرك
طيب ليه عمال تعيط و تقول الحقونا

بس يا مايسترو...بصراحة انت اي كلام...لانك بتشبه تشبيهات بين المدريسن و الحيوانات

ياربنا يسهلك يا مايسترو

علي فكرة...شكلك دبلون نجارة...صح؟
قديم 19-01-2010, 12:22 AM
teacher120 teacher120 غير متواجد حالياً
مدرس بالأزهر الشريف

teacher120 has a spectacular aura about

اقتباس:
على فكره انت بتتكلم عن جهل لانى انا بكلريوس تجاره وموجه ادارى واحي مدرس ممكن اتلككله وحوله النيابه الاداريه بس احنا بستحرم وبيبقو زى الكلاب يترجونى وانا براعى ضميرى وبعدين الادارين الى بتتكلمو عنهم دول برضه اصحاب اولا ولهم الحق يعيشو والى متعينين زيهم فى الكهرباء او فى الضرائب بيحصل على راتب كد الكلب الى بتتكلم عنه عشر مرات وانت عارف بتوع تربيه مثل قممات الزباله متراكمين فى الشوارع ولما بيطلبو مدعلم بيتقم كتير من الكلاب الى بتتكلم عنهم وانت عارف بيتعينو بالوسطه وبعقد وبيرحز يعطو دروس فى المنازل مثل المتسولين وده هو الكلام الصح انا مش بخترع زى الكلاب الى بتخترع
انت انسان غير مادب عيب عليك احترم نفسك المدرسين كلاب؟ وخريجى التربيه زباله وزى القمامه فى الشوارع؟ وسيادتك ايه كبير زبالين؟
الى بتقول عليهم زبالين مش هما الى بيعملوا اولادك وبيدوهم دروووس والمدارس مقفوله فى مدرستك ولا سياسه الوزاره والجمل الى ركب امثالك من اولياء الامور على اكتاف المدرسين ؟ مش المدرس دا الى علمك قبل كده مش المدرس دا ناقل للعلم والعلماء ورثه الانبياء سيادتك حاقد يا اخى نصيحه طهر قلبك واستغفر ربك من الحقد الى مالى قلبك دا
يعلم الله انى صوتى بيروح من الشرح فى الفصل وباكد على المعلومه اكتر من مره لكن الدروس الى بتقول عليها بقت مشكله مجتمع وولى الامر نفسه عنده قناعه بكده انه لازم يدى درس سيادتك شايف تقصير من مدرس يبقى بادب وزوووووووق وتروح الاداره وتاخد حقك بالادب مش عمال تقول سفله واغبياء طيب انت شايف نفسك يعنى مادب؟؟؟؟؟؟؟
انت غير مرغووووووووووووووووووووووووووب فيك فى المنتدى زى جالاوى بتاع قافله شريان الحياه
قديم 19-01-2010, 07:47 PM
ahmed salh ahmed salh غير متواجد حالياً
عضو متواصل

ahmed salh is on a distinguished road
Icon113

اقتباس:
على فكره انت بتتكلم عن جهل لانى انا بكلريوس تجاره وموجه ادارى واحي مدرس ممكن اتلككله وحوله النيابه الاداريه بس احنا بستحرم وبيبقو زى الكلاب يترجونى وانا براعى ضميرى وبعدين الادارين الى بتتكلمو عنهم دول برضه اصحاب اولا ولهم الحق يعيشو والى متعينين زيهم فى الكهرباء او فى الضرائب بيحصل على راتب كد الكلب الى بتتكلم عنه عشر مرات وانت عارف بتوع تربيه مثل قممات الزباله متراكمين فى الشوارع ولما بيطلبو مدعلم بيتقم كتير من الكلاب الى بتتكلم عنهم وانت عارف بيتعينو بالوسطه وبعقد وبيرحز يعطو دروس فى المنازل مثل المتسولين وده هو الكلام الصح انا مش بخترع زى الكلاب الى بتخترع

انت مالك ومال المدرسين ما ان كنت انت تجاره ما تعقد انت تدرس لولادك ولا انت مش فاضي وعايز المدرس يدرس لهم
قديم 19-01-2010, 12:29 AM
teacher120 teacher120 غير متواجد حالياً
مدرس بالأزهر الشريف

teacher120 has a spectacular aura about

اقتباس:
انتم تقولون ما لاتفعلون مثل بنى اسرائيل تهلجمون الناس وتقولن نحن ملائكه ايه دنتم مكتر ما انتم سفله بتنضربو بل؟ واكيد شفتم التلفزيون والمدرس الى انضرب بالنعال وللاسف هو ده الى تستحقوه برغم اننى زعلت على المدرس مايحدث له بس للاسف بعد ما تحاورة معكم على المنتدى عرفت انكم تستهلو ما هو اكثر من صرب النعال ويا اسفاه وعلى فكره انا لن انزل لمستواكم فى الحوار لاننى لا اريد ان اتعامل معكم بالنعال مثل غيرى وشكرا وبعدين والله انا ماخريج دبلوم تجاره وانا قلتلكم انا خريج ايه بس انتم اغبيه للاسف هو التعليم انهار من شويه
هتنزل لمستوانا انت عندك مستوى اصلا انت مستواك واضح اهه سفاله وزباله وقمامه وكلاب وضرب بالنعال

ياخى حرام عليك كل دا عشان انت ادارى احنا اول ناس بنتمنى الادرايين ياخدوا وبعدين انا مدرس باخد كادر كام 50 % يعنى 62 يعم حرام عليك و وانت بتقول موجه يعنى راجل كبير خاف ربك وحسن اسلوبك والله انا مشفق على اولادك منك بتقول متفوقين ؟هههههههه متفوقين فى ايه زى باباهم
قديم 18-01-2010, 10:30 PM
موقوف

Icon9

اقتباس:
وبعدين نفتضرض اننى امى هو ليس هذا بعيب فنبينا محمد صلى الله عليه وسلم كان اميا وهو افضل الامياء وخاتمهم

فعلا يا مايسترو......انت عندك اخطاء رهيبة في ال سبيلنج...بص كده
نفتضرض
اميا
الامياء

بقولك ايه يا مايسترو...انت قولت سيدنا محمد
افضل الامياء وخاتمهم....
بالذمة دي جملة يا مايسترو...ركز شوية يا مايسترو...

العلامات المرجعية

ابحث في الموضوع:

البحث المتقدم