|
الأدب العربي قسم يختص بنشر ما يكتبه كبار الشعراء والأدباء قديمًا وحديثًا |
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
#1
|
||||
|
||||
قصة مرعبة
اليكم هذه القصة الغريبة التي يقشعر لها البدن القصه تقول ان فيه بنت تدرس في الثانويه واسمها (عبير ) مره راحت السوق مع امها ... المهم وامها مشغولة بالشراء عبير شافت واحد .. بصة منه علي بصة منها راحت كتبلها رقم الموبايل بتاعه وادهولها ، اخدت عبير الرقم واتصلت عليه تعرفت عليه وهو اسمه (خالد)المهم تعرفو علي بعض وزادت العلاقه وقويت بينهم ...المهم الاتنين كانوا عاوزين يقابلوا بعض بس مش عارفين.. وفجئه جت فكره لخالد... خالد قال لعبير: ليه منتقابلش عند المدرسة؟.. قالت عبير:: ازاي ..وضح؟؟؟ قال أسمعي انتي أبوكي ينزلك الصباح ويروح الشغل صح؟ قالت :صح عليك.. قال أنا هاعدي عليكي وتركبي معايا قالت بس المديره بتكلم على البيت قال :: أفصلي التليفون وارتاحي قالت::بس خايفه اتوهق قال جربي ونشوف المهم راح ابو عبير ووصل بنته للمدرسه ومشى .. وثواني الا وخالد واقف وركبت عبير بسرعه وراحوا فطرو في هذا الكوفي شوب الفخم وجلسو يتكلمون ولما تمت الساعه 12.30 راح خالد ونزل عبير ورجعت البيت وهي خايف بس محد درى .. وكلمت خالد على طول وقالت ان اهلها ما دروش وطمنته وتكلموا و شوي وقال خالد وش رايك اقابلك بكره قالت :لالالا مش كل مره تسلم الجره قال :المره دي جايب لك هديه قالت : خلاص عدي عليا وهأشوف الوضع ومر خالد في الوقت نفسه وركبت ساره المهم مالكم في طولت الهرج اخذو على هالحال أسبوع كامل من السبت الى الاربعاء ... وجاء يوم السبت اليوم اللي نست فيه عبير تفصل التليفون.. وطلعت مع خالد .. ولا التليفون يرن ..قامت أم عبير (يالله صباح خير) أم عبير:الو وو المديره ::الو السلام عليكم أم عبير :عليكم السلام من تتكلم؟؟ المديره::أنا الاستاذه هدى مديرة المدرسه اللي تدرس فيها بنتك ام عبير::هلا ان شاء الله ما يكون شر المديره :لا ما فيه الا الخير بس عبير لها أسبوع ماجتش المدرسة هي مريضه ؟؟ أم عبير ::كيف ...((وصرفت الموضوع)) أيه الله يسلمك البنت مرضت شوية بس المديره :: الف حمد الله على سلامتها مع السلامه :: أم عبير دارت بها الدنيا وما تدري وش تسوي هل تعلم أبو عبير ولا تمسك البنت وتسألها ؟؟..؟؟ المهم قالت للحج أبو عبير عن كل شيء وقال أسمعي لا تقولين لها أي شيء أنا هشوف هي بتروح فين... ويوم الاحد وصل أبو عبير بنته ومشى شوي وأنتظر شوية شاف خالد مستني عبير وركبت معاه ومشى وراه ابو عبير لحد ماوصلوا لشقة خالد.. وابو عبير نزل ومسك راعي الشقق وعلمه شقه 14 وطلع أبو عبير وهو يرقى الدرج كان خالد نازل وما أنتبه أبو عبير له المهم طق الباب وفتحت عبير وأنصدمت يوم شافت أبوها وضربها وهي هجت للمطبخ وأخذت السكينه تريدتروع أبوها وغلطت وطعنته في صدره وطاح الأب مغمى عليه وجا خالد وشاف الموقف وقال لعبير بسرعه شيلي معي للحمام وحطوه في ((البانيو)) وملوه ميه وحطو عليه صابون الغسيل عشان الرغوه وطلعو ورجع البنت للمدرسه وهي تفكر في اللي صار حقيقه ولا خيال ..المهم طلعت من المدرسه ورجعت مع الباص وطقت باب البيت الا المفاجأه الغريبه . . . . . . . . . . أبوها فتح لها صرخت وقالت ::أبويا .. مستحييل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . رد وقال ::مع تايد للغسيل مفيش مستحيل |
#2
|
|||
|
|||
حلوة القصة بتاعتك |
#3
|
||||
|
||||
يخرب بيت شيطانك ياجدع
لا لعيييييييييييييييييييييييب جامد اوى
__________________
{والذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا وان الله لمع المحسنين}
باستطاعة الرجل ان يبنى امة لو صحت رجولته |
#4
|
|||
|
|||
انت ايه !!!!!!!!!!!!؟يخربيت دى دماغ
|
#5
|
||||
|
||||
هي عجبتكم اوي كده
شكر لكم جميعا على المرور |
#6
|
||||
|
||||
|
#7
|
||||
|
||||
ههههههههههههه
حلوة مووووووووووووت سلمت يمنااك عليها
__________________
اعتذر للسعاده لانني عشت حزينا وحملت الحزن كشطر من حياتي وعشقت البكاء لانني انفس به عن الامي وعشقت جروحي لاني اخفي بها الامي الداخليه وعشقت الصمت لانه يحفظ لي كبريائي فعذرا ايتها السعاده لانني ابعدتك عن حياتي
|
#8
|
||||
|
||||
قصة جميلة
شكرا لمرحك |
#9
|
||||
|
||||
انا حقتلك بس مش ححط عليك تايد ححط مسحوق تانى هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
__________________
لا توقيع
|
#10
|
|||
|
|||
فعلا مفيش مستحيل
|
#11
|
||||
|
||||
شكرا لكم جميعا على المرور
|
#12
|
||||
|
||||
ههههههههههههههههه
جميله ومررررررررعبههههه ميرسي |
#13
|
|||
|
|||
هههههههههههههههههههههههههههههه
قصة لذيذة
__________________
الظريف اللي بيلعب في التوقيع كل شوية .............يهدي |
#14
|
||||
|
||||
شكرا لك على المرور
|
#15
|
||||
|
||||
شكرا لكي على المرور
__________________
|
العلامات المرجعية |
أدوات الموضوع | |
انواع عرض الموضوع | |
|
|