اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 20-06-2012, 05:00 PM
الصورة الرمزية مريم السباعى.
مريم السباعى. مريم السباعى. غير متواجد حالياً
عضو متألق

مريم السباعى. has a spectacular aura about
Impp اراجع احياء ازاااااى ارجوكم ضرورى

السلام عليكم يا جماعة انا رجعت من الفزياء والحمد لله جت كويسة قوى بس دنا كنت خلاص اسا حاجل السنة بسبببها مع انى بحبها بس انا الايام او الشهور الى فاتت دى خلاص بجد حالة اكتاءب وضيق غير عادى مع انى كنت بستعين بالله بس الحمد لله هو مسبنيش برضه والا متحان جه كويس صحيح برضه عندى غلطات بس يعنى مش مهم انا اصلا كدة كدة كنت مرعوبة ونص المنهج بيطير من دماغى مهما ارجع فى المهم انا عندى دلوقتى احياء وحموت اعرف ارجعها ازاى هل اشتغل حل علطول امتحانت وادرب تبير ولا اقسمهتا ولو حقسمها حقسهمهعا الفصول الاولى الاول ولا ابتدى واخلى مثلا يوم للوراثة ويوم لdna الاول وبعد كدة اشوف باقى المنهج علشان دول يعنى اكتر حاجتني مرخمين معاية قوى الوراثة وال الدى ان ايه المدرسين عندى لسة فى الى حيراجع امتحانات وفى الى حيراجع فصضول بس الاغلب بيقولى خلى ليكى انتى نظام مراجعة وشفى بعد كدة المدرس الى يناسب والله يا جماعةى انا بجد حموت وارتب نفسى واستغل الكام يوم دول ان شاء اله منمش حتى لان عدم النظام والاحساس بالتشتت دة ضيعنى وخلى التسع ايام دول يعدو فلا ثانية والواحد ندم ان ينقص حتى نص فى امتحان زى دة بس المهم ربنا الى العالم انا تعبت اد ايه وبتمنى من ربى يقوينى لان الاحياء دى كالها حفظ ومرعوبة منها بجد فا دعوووووووولى وقلولى نصيحكم ربنا يخليكم

العلامات المرجعية

ابحث في الموضوع:

البحث المتقدم