اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > الجامعات الخاصة والمعاهد

الجامعات الخاصة والمعاهد جميع الجامعات والمعاهد الخاصة

قديم 16-01-2012, 03:37 PM
titi1 titi1 غير متواجد حالياً
عضو فعال

titi1 is on a distinguished road

استحااااالة لان الالمانية اقوى تعليم ومصارفها غالية لان عندها استقرار فى مستواها العلمى يعنى لما كل جامعة تغلى مصروفاتها دة يدل ان مستواها العلمى عاالى وشهادتها ممتازة
انا بقولك الى عندى
قديم 23-07-2012, 09:42 AM
amrcapo amrcapo غير متواجد حالياً
عضو جديد

amrcapo is on a distinguished road
افتراضي بسرررررررررررررررررررعة بالله عليكم

هو انا ينفع ادخل مودرن اكادمى للهندسو وبعد سنة ( اعددى ) احول للمعهد العالى التكنولوجى بالعاشر ولا لا بيبقى صعب والمعهد دا بيقبل التحويلا من اى معهد او اكاديمية معتمدة ولا بتقبل التحويلات من معاهد معنة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وشكرا
قديم 23-07-2012, 09:47 AM
عضو فعال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrcapo مشاهدة المشاركة
هو انا ينفع ادخل مودرن اكادمى للهندسو وبعد سنة ( اعددى ) احول للمعهد العالى التكنولوجى بالعاشر ولا لا بيبقى صعب والمعهد دا بيقبل التحويلا من اى معهد او اكاديمية معتمدة ولا بتقبل التحويلات من معاهد معنة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وشكرا

انت بتعيد نفس السؤال الى انا جاوبتك علية؟؟؟

ايوة ينفع وعلشان تتطمن احسن شىء اتصب العاشر وقولهم ينفع احول ليكم
قديم 23-07-2012, 08:55 PM
اسلام 1995 اسلام 1995 غير متواجد حالياً
عضو جديد

اسلام 1995 is on a distinguished road
Impp

يا جماعة انا مشكلتى انى داخل 3 ثانوى علمى ولاسف جبت 86 فى 2 مع انى كان بقدورى اجيب اكثر من كدة بكثير بس دة قدر ربنا وكان نفسى ادخل هندسة وطبعا بعد المجموع دة بقا مستحيل فبداة افكر فى الخاص يا ريت تفيدونى بافضل كليات هندسة المعتمدة والمضمون منها الشغل بمصاريف منسبة يا ريت تفيدونى بالرد فى اسرع وقت و متبخلوش عليا بالنصح
قديم 29-08-2012, 01:15 PM
12mody 12mody غير متواجد حالياً
عضو جديد

12mody is on a distinguished road

أولا أنا أحب أشكر حضرتك علي المجهود العظيم لافاتدنا جميعا بس انا كان عندي استفسار عن الجامعة الحديثة للتكنولوجيا والمعلومات mti أنا قدمت فيها هندسة بس قلقان هي مش معروفة جيدا , أنا تعبت من التفكير كثيراااا علما بان مصاريفها تصل الي 30 الف فأرجواا منك أفادتي بعلومات عنها وكنت عاوز اسئل من الأفضل mti or FUE قسم الهندسة .............. thnx
قديم 30-08-2012, 03:21 AM
عضو فعال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 12mody مشاهدة المشاركة
أولا أنا أحب أشكر حضرتك علي المجهود العظيم لافاتدنا جميعا بس انا كان عندي استفسار عن الجامعة الحديثة للتكنولوجيا والمعلومات mti أنا قدمت فيها هندسة بس قلقان هي مش معروفة جيدا , أنا تعبت من التفكير كثيراااا علما بان مصاريفها تصل الي 30 الف فأرجواا منك أفادتي بعلومات عنها وكنت عاوز اسئل من الأفضل mti or fue قسم الهندسة .............. Thnx
بص لو الجامعة انت اتقبلت فيها يبقى تمام اوى انت اقعد فيها اول سنة الى هى اعدادى وبعدها حول لاى جامعة اخرى انت عاوزها مشهورة زى فاروس مثلا او الروسية او الفرنسية بس الاهم انك حجزت مكان ليك السنة دة فى الهندسة

وبينى وبينك سيبك من جملة اصلها مش معروفة المهم التعليم فيها لو حسيت انة قوى استمر حسيت انة اى كلام حول بعد سنة والمعلومات عنها هى ليها جروب فى الفيس بوك ادخل علية هتلاقى الطلبة فيها بتقول كل شىء عنها

fue قولى اسم الرسمى للجامعة دة لانى مش واخد بالى منها
قديم 29-08-2012, 01:16 PM
12mody 12mody غير متواجد حالياً
عضو جديد

12mody is on a distinguished road

أولا أنا أحب أشكر حضرتك علي المجهود العظيم لافاتدنا جميعا بس انا كان عندي استفسار عن الجامعة الحديثة للتكنولوجيا والمعلومات mti أنا قدمت فيها هندسة بس قلقان هي مش معروفة جيدا , أنا تعبت من التفكير كثيراااا علما بان مصاريفها تصل الي 30 الف فأرجواا منك أفادتي بعلومات عنها وكنت عاوز اسئل من الأفضل mti or FUE قسم الهندسة .............. thnx
قديم 01-07-2017, 07:44 AM
احمد ياسر عزتلى احمد ياسر عزتلى غير متواجد حالياً
عضو جديد

احمد ياسر عزتلى is on a distinguished road

لو سمحت عايز اعرف نظام امتحان القدرات هندسة الجامعه الالمانية

العلامات المرجعية