اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

قديم 20-09-2011, 06:09 PM
غادة احمد سعيد غادة احمد سعيد غير متواجد حالياً
عضو جديد

غادة احمد سعيد is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shaerhamada مشاهدة المشاركة
انا لسه مخلص كتابه الاسماء فى المديرية مع استاذ/ محمد نجيب و ا/علاء القاضى ياريت الكل بكرة يروح يشكرهم هما الاثنين لأنهم باتو فى المديرية من يوم الخميس لغاية يوم السبت بالليل علشان يلحقو يخلصوا و بالمرة كل واحد يروح الاكاديمية يتاكد من الكود بتاعة قبل ما ا/محسن يبعته للوزارة لأنى هسلمة الملف بكرة الاثنين الساعة 10 الصبح و اللى عايز يعرف رقمة يبعت اسمة. والف مبرووووووووووك مقدما.
انا حاصلة على بكالوريوس علوم كيمياء وكتبت فى الرغبات تدريس رياضيات اعدادى وارجو تعديلها لمدرسة علوم اعدادى ورد عليا سريعا غادة احمد سعيد
ادارة بندر كفر الدوار
قديم 21-09-2011, 08:07 AM
shaerhamada shaerhamada غير متواجد حالياً
مُعلم اللغة الانجليزية

shaerhamada is on a distinguished road
Icon114

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غادة احمد سعيد مشاهدة المشاركة
انا حاصلة على بكالوريوس علوم كيمياء وكتبت فى الرغبات تدريس رياضيات اعدادى وارجو تعديلها لمدرسة علوم اعدادى ورد عليا سريعا غادة احمد سعيد
ادارة بندر كفر الدوار
للاسف اسمك مش فى الملزمة لأن تخصص المؤهل لا يناسب الرغبة "رياضيات" اللى مكتوبة فى الاستمارة الخاصة بتعديل المسمى الوظيفى إعملى استمارة تانية و غيرى الرغبات من رياضيات الى "علوم" و سلميها للاستاذ اشرف عريف فى "المديرية التعليم الابتدائى" بسرعة عشان تلحقى الملحق القادم لأن المحافظ مضى على الملزمة و مش هينفع نزود اسماء تانية فيها.
قديم 21-09-2011, 04:07 PM
غادة احمد سعيد غادة احمد سعيد غير متواجد حالياً
عضو جديد

غادة احمد سعيد is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shaerhamada مشاهدة المشاركة
للاسف اسمك مش فى الملزمة لأن تخصص المؤهل لا يناسب الرغبة "رياضيات" اللى مكتوبة فى الاستمارة الخاصة بتعديل المسمى الوظيفى إعملى استمارة تانية و غيرى الرغبات من رياضيات الى "علوم" و سلميها للاستاذ اشرف عريف فى "المديرية التعليم الابتدائى" بسرعة عشان تلحقى الملحق القادم لأن المحافظ مضى على الملزمة و مش هينفع نزود اسماء تانية فيها.
طمئن الله قلبك انا عملت طلب اليوم وسلمته فى التنسيق الابتدائى عند استاذ محمد نجيب هل سوف ألحق وهل يوجد امل طمنى
قديم 22-09-2011, 07:55 AM
shaerhamada shaerhamada غير متواجد حالياً
مُعلم اللغة الانجليزية

shaerhamada is on a distinguished road
Icon114

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غادة احمد سعيد مشاهدة المشاركة
طمئن الله قلبك انا عملت طلب اليوم وسلمته فى التنسيق الابتدائى عند استاذ محمد نجيب هل سوف ألحق وهل يوجد امل طمنى
طبعا مش فى الدفعة الاولى لأن المحافظ مضى عليها خلاص و مش هينفع نزود اسامى بعد التوقيع بس ان شاء الله دة قرار وزارى مش هيتلغى الا بقرار وزارى اخر و دة مش هيحصل فى الوقت الحالى على الاقل. ان شاء الله المرحلة التانية بعد اجتياز الدورات للمرحلة الاولى.

العلامات المرجعية