اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 08-11-2008, 01:02 AM
الصورة الرمزية Thanwya Soldier 2009
Thanwya Soldier 2009 Thanwya Soldier 2009 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

Thanwya Soldier 2009 is on a distinguished road
افتراضي هل أنا غلطان في اللي عملته؟؟؟؟

بسم الله الرحمن الرحيم

بصراحه انا مش عارف اقول الموضوع ازاي...في الواقع الللي حصل ان في امتحان الانجليزي في الدرس كان قاعد جمبي صاحبي الانتيم...و في الامتحان كان عايز يغش و انا عملت نفسي مش شايف...و فضل ينقل الديالوج و الميني ديالوج و سؤال الاختياري و القطعه الصغيره و الجرامر...لحد فجأه ما حسيت اني لازم اوقفه عند حده و انه ما ينفعش اضيع مجهودي و هوا ياخده على الجاهز...روحت مخبي منه الورقه و قولتله مش هغششك حاجه...قام سايب الامتحان و مشا و قابلته بعديها و طبعاً كان لازم يقول كلمتين من اللي يزعلوا الواحد

مبدأياً كده انا اصلاً ملاحظ عليه ان سلوكه اتغير من ساعة النتيجه ما طلعت في تانيه ثانوي لأنه جاب 85 في الميه...فبدأ يتعرف على اشكال الله اعلم بيهم...شوية ناس من بتوع الشوارع كده لا دخلوا تعليم و لا يعرفوا طريقه...بالاضافه لطريقة كلامهم و المطاوي اللي مش بتفارق جيوبهم

ده زائد انه بقا بيتهمني بإني مش صاحبه لأني مش باخرج معاه و اني لازم اكون معاه في خروجاته (رغم ان احنا في تالته ثانوي)

المهم...انا عايز اعرف تعليقكم اذا كنت غلطان لما ما غششتوش و لا اييييييييييه؟؟؟؟؟

العلامات المرجعية