اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 25-09-2008, 09:29 AM
الصورة الرمزية صوت الحق
صوت الحق صوت الحق غير متواجد حالياً

رئيس مجلس الادارة ( سابقا )

صوت الحق is an unknown quantity at this point
افتراضي للعلم والاطلاع

تم رفع الاسم من الاشراف لانها ثالث رسالة تطلب هذا وراء بعض وهو عادل او الدكتور زومبا
استاذ عصام انا عايز اوضح لحضرتك حاجه انا قبلت بالاشراف لاني كنت شايف ان القسم محتاج يتظبط وبالاخص اننا كنا في ايام اجازه يعني كان الاهتمام بالترفيه عالي وكانت طبعا الامور كلها بايظه وانا ساهمت بجزء صغير جدا من التظبيط والحمد لله القسم رجع وقف تاني علي رجله

وانا كنت قولت قبل كدا اني بحب القسم دا عشان كدا كنت عايز امسكه عشان ارجعه زي ما كان او قريب من ما كان والحمد لله القسم بقي حالته احسن بكتير عن الاول يعني مهمتي في القسم خلصت

يعني حضرتك تقدر تعتبرني مشرف محترف عشان اساهم في تظبيط القسم ودا طبعا شرف ليا والشرف الاكبر طبعا اني اكون مشرفي في ادارة حضرتك وحتي لو كان حصل اي شئ يضايق حضرتك وانا طبعا اسف جدا عليه دا ميمنعش ابدا ابدا اني اكن لك كل الحب والاحترام والتقدير و حضرتك في مقام والدي طبعا وعلي فكره حضرك من سنه

دا غير طبعا اهم حاجه بالنسبه ليا ان الاشراف عطلني عن اهم حاجه اني انزل مواضيع واشارك وهي دي متعتي في المنتدي

فياريت حضرتك بعد اذنك توافقلي علي طلبي ومش تستكثر عليا اني اكون عضو وتنزع عني التكليف اللي اخدته واللي يارب اكون كنت قده

وكل عام وحضرتك بالف خير وسعاده

صوت الحق
عصام على
أول رئيس مجلس إدارة
لهذا المنتدى

العلامات المرجعية