اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 09-08-2008, 11:19 AM
mido_goodfuture mido_goodfuture غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

mido_goodfuture is on a distinguished road
Impp فكرة عصرية تحتاج عقول غير تقليدية

هذه الفكرة كانت لدي منذ ما حدث من نشر الصور المسيئة للنبي محمد (صلي الله عليه وسلم)وباختصار الفكرة هي اننا ننشئ موقع من خلال بعض المواقع التي تقدم مساحة مجانية علي الانترنت.الفكرة تحتاج للكثير من الشباب والرجال.تحتاج من يحب النبي صلي الله عليه وسلم بصدق.وهذا الموقع ستكون صفحته الرئيسية باللغة الانجليزية وهناك ايضا نسخة بالفرنسية و العربية لان المهم ان الغرب هو اللي يعرف مين محمد وايه هي سيرة محمد و ما هو دين محمد المشكلة يا جماعة ان الغرب مش عارف حاجة و كل اللي عارفه هو ان امريكا بتقول ان العرب ارهابيين و متعصبيين و..... وبصراحة اول ما بيعرفوا الاسلام بجد بيقتنعوا جدا.الفكرة جامدة ونحتاج لانشائها بسرعة جدا بدل ما احنا قاعدين نتكلم وخلاص.
عشان ننجح حنحتاج
1-اسم مميز للموقع علي سبيل المثال
www.whoismohamed.20m.com
2-الموقع مش حياخد مساحة كبيرة لان معظمه مواي كتابية و منتدي للمناقشة
3-حنحتاج خبراء في اللغة الانجليزية و الفرنسية لان كل نسخة حتختلف يعني حيبقي في صفحة رئيسية تختار منها لغتك كل اختيار متصل به موقع خاص به وكلهم يتفقوا في شئ واحد هو نصرة النبي
4-انا اريد مجموعة لديها خبرة في انشاء المواقع ببساطة لان الموقع ليس للبيع ولكن مع البساطة لابد من الشكل المتميز كما هو حال موقعنا مثلا لان هذا موقع لنصرة النبي
5-انا لن اكون رئيس الموقع المجموعة التي ستعمل ستختار رئيس وباقي الهيكل الاداري وسيتغير حسب نشاط الاعضاء
6-يجب ان نسغل قرب شهر رمضان ونعمل حتي ننهي النسخة الانجليزية و العربية كبداية و في المستقبل سياتي الجديد
اريد ارائكم باسرع وقت ممكن ومن لديه خبرة يتفضل ده موضوع خطير ارجوكم

العلامات المرجعية