اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 05-08-2008, 11:48 PM
D02D02 D02D02 غير متواجد حالياً
عضو جديد

D02D02 is on a distinguished road
افتراضي محتاجه مساعدتكو اوى

الاول انا نفسى اكون صحبتكو لانى معرفش حد خالص فى المنتدى ثانيا انا عايزه نصيحتكو فى المشكله الى انا فيها ومحدش يبخل عليا بنصحته الله يخليكو............
انا داخله اولى اداب انشاء الله وبقالى 3 سنين بحب ابن عمى يمكن علشان هو كان صاحب اخويا اوى وكان عندنا علطول واحنا عندهم علطول واخته صحبتى وكنت قيللها بس ماحولتش ان انا اكلمه وفجاءه فى شهر 4 كنت فاتحه الايميل بتاع اخويا ولقيته فاتح فكلمته اذيك عامل ايه وكده بس هو مره واحده قعد يسالنى اذا كان اخويا موجود ولا لا وهو مكنش موجود و قلى ان هو كمان بيحبنى بس مش عايز حد يعرف دلوقتى علشان متحصلش مشاكل فى العيله وقلتله ماشى وفضلنا ماشين كويس شهرين وفى الشهر التالت كانت خطوبة اخته الى هى بنت عمى بس مش صحبتى واحده تانيه بس هو مكنش موجود علشان كان فى شغله ومعرفش يجى المهم اخويا معاه موبيل n95فبيصور فيديو وكاميرته حلوه فقال يصور بيه الخطوبه لانها كانت فى البيت فظبت الكاميرا على الفيديو وبعدين التليفون علشان كان ايامها لسه طالع فكله عايز يشوفه ويتفرج عليه وكده والى بيضغط على الزراير وهو مش عارف هو بيضغط على ايه فتعمل اوف لاين وبعدين بنت عمى كانت عايزه تدخل تاخد دش وقبل متدخل اخويا دخل يعمل حمام ومعاه الموبيل ونساه على السوفون وطلع ولما بنت عمى دخلت الاول بتشوف حاجه على السوفون فلقت الموبايل والكاميرا مفتوحه وبيصور ومتسلط على البانيو قلتلك بس هو حاطه علشان يصورها بس هو والله مكنش قاصده المهم الموضوع اتلم علشان الفرح وقالو مش هنعرف لا بابا ولا ماما علشان علاقة بابا بعمو ولما ابن عمى الى هو حبيبى جه من السفر حكوله ولما جه اخويا يكلمه قاله الى حصل حصل وانا معتش عايز اعرفك فكلمته اقوله انا هيبقى ايه النظام معايا قلى انا وانتى بنحب بعض وطالما عمو وطنط مش عارفين مش مشكله والموضوع اتقفل خلاص بس انا واخوكى ملناش دعوه ببعض وبعدين جه عم من اعمامى قال لبابا وماما عرفت وراحو لعمى واعتزروله بس عمى ده قال لبابا ان انا قلت ان انا ميهمنيش الا ابن عمى الى انا بحبه وانا مقلتش كده فبابا قعد يقولى انسى الكلام ده ودا مينفعش علشان متخانق مع اخوكى ولما اقعدت اقوله يصالح اخويا وان هو معملش حاجه مش راضى وبيقلى انا كده هخسر اختى وانا معتش اقدر اكلمه العمر كله وقلى خلاص معتش ينفع ان احنا نكمل مع بعض بس لسه بيكلمنى على اننا بنحب بعض وانا مش عارفه انساه ولا هو عارف ياريت تقوليلى اعمل ايه

العلامات المرجعية