اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > الإهداءات

الإهداءات تبادل التحايا و التهنئة و التعازى فى المناسبات المختلفة

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 15-07-2008, 07:21 PM
الصورة الرمزية شموخ مسلمة
شموخ مسلمة شموخ مسلمة غير متواجد حالياً
طالبه جامعى ( كليه علوم )

شموخ مسلمة is on a distinguished road
Icon111 سلااااااااااااااام يا من أحببتكم...........

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ازيكم يا أخواتى عاملين ايه ؟يارب تكونوا كلكم بخير .......ومباااااااااااااااااارك لكل طلبة الثانوية و عقبال يارب ماتدخلو الكلية اللى انتو عايزينها و تستفيدوا منها و تفيدوا فيها

صراحة يا جماعة انا بجد مش عارفة أقولكم ايه بس انا كنت مترددة جداااااااااااا انى اعمل الموضوع ....بس المهم يعنى

انا باذن الله بكرة اخر يوم ليا معاكم و بجد هتوحشونى جداااااااااااااااااااااااا جدااااااااااااااااااااااا ........بس انا عاملة الموضوع ده عشان اطلب منكم طلب او اتنين

بجد يا جماعة انا مش عايزاكم تنسونى لانى و الله ماهنسى اى حد فيكم و ياريت اى حد زعل منى فى اى حاجة ياريت ينساها لانى و الله حتى لو زعلت حد مش ببقى قاصدة

و بجد بقول لكل بنت عرفتها ع المنتدى وهما عارفين نفسهم كويس جداااااااااااااااا و الله العظيم انا بجد اكتر حاجة حببتنى فى النت انتو و بجد كلكو اخواتى و عايزة اقول لزوزو ماتزعليش منى و الله انا حاولت بس ماقدرتش
وبقول لنسمة :نسمة ادامهم كلهم بقولك الرابطة اوعى تنسيها دى امانتى ليكى ادام الكل و ربنا شاهد اوكى ياقلبى
و بقول للبنات اللى انضمو لى فى الرابطة بجد انتو ادتونى امل كبير جدااااااااااا و والله استفدت منكم جدااااااااااااااااااااا و ربنا يحفظكم يارب و يحميكم و يعينكم ع خدمة الدين و انا مكملة معاكم يا جماعة و باذن الله نقدر نعمل حاجة بس من ع الميل و اى بنت عايزة ايميلى تقول لنسمة_ملك اليمين_و هى هتدهولها واى حاجة ياجماعة عايزينها نسمة موجودة و نسمة برده هتبقى تبلغكم باجتماعتنا فى الموضوع فياريت يا جماعة تبقو تتابعو الموضوع بالله عليكم و رجاء اخير ياريت تشدو حيلكم النتيجة طلعت و ماحدش يزعل ع حاجة اللى ربنا كاتبله حاجة هيدخلها لو مين وقف ادامه.......ربنا يوفقكم كلكم يارب

و طبعا بقول لكل اللى ع المنتدى سواء بنات او ولاد يارب كلكم تكونوا حاجة تشرف بلدكم و تقدرو تنصرو دينكم و تدافعوا عن رسولكم و ياريت يا جماعة تبقو بجد اخوات و مش تقفو لعض ع اى كلمة لان الاخوات عمرهم مابيعملو كده

مش عارفة انا حاسة انى عايزة اقولكم حاجات كتير بس مش قادرة بجد
عامة اتمنى انكم مش تنسونى و تبقو تدعولى

أستودعكم الله الذى لا تضيع عنده الودائع

العلامات المرجعية