اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 11-02-2014, 03:32 PM
الصورة الرمزية بنت الاسلام ( رشا )
بنت الاسلام ( رشا ) بنت الاسلام ( رشا ) غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

بنت الاسلام ( رشا ) is on a distinguished road
Unhappy عايزة اتفوق واجتهد بس ازااي ؟؟؟!!1

السلام عليكم
انا يا ناس كرهت البتاعة اللي اسمها مذاكرة دي وربنا كرهتها انا مش قادرة اصلا افتح كتاب وكل يوما لزمن اقول هبدا من انهاردة وانهاردة دهون مش بيجي اصلا والله انا عارفة اني لو مادخلتش صيدلة ديت ممكن انتحر لاني بالنسبة ليا دخولها حياة او موت وممكن محدش يصدق لو قلت انو ممكن اكون مش فاتحة كتاب بدون مبالغة اقسم بالله مش عارفة اي حاجة تقريبا حاسة اني ضيعت خلاص وحلمي اللي كنت بقول عملو ضاع واني تايهه في الدنيا ديت
حد بالله عليكم يقولي اعمل وانا هقدر ألحق اذاكر واخلص المناهج دي كلها والا لا ؟
واعمل ايه عشان اقدر اسهر لاني والله مش بقدر اسهر ابدا وعندي بابا بيضغط عليا أوي وبيقولي علطول ذاكري وانا والله مش قادرة طيب حد يقولي هو المفروض اخلص المنهج امتي واراجع امتي وفين الوقت اللي احل فيه وانام قد ايه كدا حاسة اني حتي لو بدات اذاكر خايفة مش اجيب مع انو كلو بيقولي دماغي حلوة بس لو تستغليها وغير كدا بابا عشمان فيا أأأوي اني ادخل بيقولي لو ذاكرتي اليوم دوول هتجيبي ان شاء الله حد بقا يقولي هقدر اخلص ازاي واعمل ايه بالله عليكم ومحدش يوهمني بكلام خيال عايزة حاجة اقدر اعملها بحيث ادخل الكلية اللي عايزاهاوازاي اقدر استفيد من المدرسين والنت وهو عادي لو استغني عن الدروس اليومين دول لحد اخر شهر 3 بحيث اخلص مذاكرة وبعدين ابدا معاهم مراجعة والا اعمل ايه اسئلة كتير أوي عايزة حد يردلي عليها ؟؟
وشكرا ليكو مقدما والسلام عليكم ورحمة الله

العلامات المرجعية