اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 05-09-2013, 11:09 AM
lally adel lally adel غير متواجد حالياً
طالبة بكلية طب القصر العيني

lally adel is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعمرة مشاهدة المشاركة

والله يادكتورة الواحد مش عارف يقول لحضرتك ايه بجد حضرتك مسيبتيش حاجة الا وشرحتيها ومفيش مشكلة الا وحلتيها وباذن الله ربنا هيكرمك ويوفقك فى كليتك الجديدة ويجعل الاشياء ديه فى ميزان حسناتك لانك بصراحة تستاهلى كل خير ومفيش حد طلب حاجة ومساعدتهوش وانا باذن الله هاخد بكلام حضرتك وهحاول اجرب مدرس تانى ومش هخرج من المدرس الاول لحد ماقتنع بواحد غيره وحتة الخبرة وانه مبينزلش تصحيح ديه ممكن يكون كلام حضرتك صح بنسبة كبيرة اينعم المدرس باين سنه كبير بس ده مش شرط ومش عارف اشكر حضرتك ازاى نبهتينى لحاجة زى ديه فانا ان شاء الله هذاكر من الملازم اللى حضرتك نزلتيها لانها كويسة جدا وملتزمة بكتاب المدرسة لحد ما الوضع يتغير ولو متغيرش هلتزم بيها لانها فعلا ممتازة بس ساعتها ممكن يبقى فى مشكلة انى هكتب باسلوب الملازم اللى انا بذاكر منها وساعتها المستر هيعرف انى مش بذاكر من ورقه وممكن يطالبنى انى التزم باللى هو بيكتبه بس ربنا يسهل باذن الله والاقى مدرس احسن اما الكيمياء لسه مشوفتش ملازم المستر بس حاسس انها هتكون كويسة لان المستر بيلتزم بكلام كتاب المدرسة وهو بيشرح واكيد هيلتزم بكده فى ملازمه فان شاء الله مفيهاش مشكلة ولعله خير ان شاء الله وبجد بجد ربنا يقويكى علينا ويجعل ده فى ميزان حسناتك يارررررررررب

و الله العظييييم انا ما بعمل اى حااااجة خاااالص استحق عليها الكلام ده كله .. ربنا يكرمك يا رب و يفرح قلبك زى ما فرحتنى بكلامك دة .. انتو اخواتى و الله و ربنا وحده اللى عالم .. دى اقل حاجة اقدمهالكو

بالنسبة لمدرس الفيزيا لو سألك على حوار الاسلوب وكدة .. خليك متاكد ف البداية 100% ان اسلوب الملزمة هو هو اسلوب كتاب المدرسة ف التعريفات و كل حاجة .. انا راجعت فيها على حاجات معينة كدة على اد ما الذاكرة جابت معايا يعنى .. و لو اتاكدت منكدة و بدات تكتب بالاسلوب دة و مدرسك سالك .. قله يا مستر انا بذاكر من كتاب المدرسة .. عشان هو اريحلى و اضمنلى ف المذاكرة .. و دة اسلوب كتاب المدرسة .. مش المهم يا مستر ان الاجابة كدة صح ؟؟؟ .. العبها معاه من ناحية كتاب المدرسة دى .. دة لحد بس ما تشوف مدرس تاى باذن الله يحل لك الازمة دى و يبقى بيحفظك جوة الحصة كلام كتاب المدرسة
و ربنا معاك ف الكيميا .. ولو احتجت اى حااااااااجة فيها قولى ..

ربنا يقويكو يا رب و يسعدكو

العلامات المرجعية