اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 30-12-2012, 09:09 PM
thekingboy thekingboy غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

thekingboy is on a distinguished road
Icon9 للي أنتهي من الثانوية ضروري

السلام عليكم أزيكم يا جمااعة يارب تكونوا بخير وسنه سعيد علينا إن شاء الله
عندي مشكلة معقدة نوعا ماا يعني حبيت اخد أرئكم ونصايحكم علشان أعدي بسلااام من 3 ثانوي بداية المشكلة أني معنديش دافع يقويني واللي هوا مجموع ثانية ثانوي 90 في المية مبيجبوش حاجة في علمي للأسف يعني مش موجود علي الخريطة !!! مع أن دا للأسف مش تقدير ليا ودا كانت صدمة ليا لأني دايما كنت متفوق قبل كدا وفي الدروس كذلك المهم أني اخترت غلط في أوي السنة مدرس رياضة بيقولك أحفظ المسألة لو مفهمتهاش ومش بيراجع علي واجب وكدا وسنه كبير فملهوش خُلق 62 سنه !! بس للأسف حسب السمعه هوا كان الافضل عندنا في الإدارة رحت عند مدرس في إدارة تانية المهم انه شاطر يعني بس انا مستويااا ضعييييف جدا بلنسبة للباقي !! وكذلك الفيزيا نقلت عند مدرس اشطر من واحد حذروني منه بس في ناس بتقفل معاه فدلوقتي ضايع مني حاجات كتير في رياضة وفيزيا اللي هما اساس العلمي رياضة !! مش عارف احول ادبي وهل لسا الباب مفتوح ولا لا عمري ما صاد فت حاجة كدا الصراحة ومحتار ومتردد ومشكلتي في الحياة مسائل الفيزيا والرياضة ومن اول السنة مفيش ولا امتحان حضرته مع ولا مدرس الصراحة واقف في مكاني مبتحركش دلوقتي والوقت بيجري ولما اقارن قد ايه كنت شاطر في الكيميا جبت 49،5 مش عايز اضيع مجهود السنة اللي فاتت والادبي سهل في نفس الوقت بلنسبالي علي الأقل حيحترموا اني جايب 90 علي عكس ااعلمي ياريت مساعدة بليييز وهل في هندسة الفيزيا و الرياضة لو مش كويس فيها ممكن اقع في الكلية

طولت عليكم انا اسف بس ياريت تساعدوني

العلامات المرجعية