اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 17-09-2012, 06:53 AM
صابر ادريس صابر ادريس غير متواجد حالياً
عضو جديد

صابر ادريس is on a distinguished road
Question داخل ثانوية منازل ومحتاج تساعدونى وتفديونى بخبراتكم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

يا شباب انا قدمت ثانويه عامه منازل انا مادخلتش ثانوية قبل كده عشان كده محتاج خبراتكم وبالاخص
عاوز اعرف اكبر كم من المعلومات عن سنه اولى يعنى هناخد مواد ايه وايه المواد الى اخد فيها دروس اروح مراكز ولا اظبط مع مدرسين واخد لوحدى مع العلم ان كنت دبلوم صنايع يعنى الحمد لله ابيض فى الانجليزى والعربى تقريبا شبه نسيته والكيميا والاحياء دول تقريبا هبقى اول مره اشوفهم بالنسبه للرياضه والفيزيا يعنى عندى فكره كويسه عنهم عشان كنت باخدهم فى الدبلوم بس الكلام ده من وقت كبير برضو ياريت يا جماعه تقولولى اعمل ايه وابدأ الدراسه ازاى وهل فى مواد اكتر اذاكرها لوحدى عشان انتم عارفين الظروف انا بشتغل تقريبا اليوم كله ومعنديش غير يوم واحد اجازه بس تقريبا فى كده حوالى 4 او 5 ساعات كل يوم دول اقدر اذاكر فيهم

ياريت الناس تعرفنى على المواد يعنى هاخد ايه التيرم الاول والتيرم الثانى وفى نفس الوقت عاوز نصيحه اللغه التانية اخدها ايه بحيث تكون مناسبه لظروفى وكده
اخر حاجه عاوز اقولهالكم برضو انا الموظف بتاع الشؤون قالى انته هتاخد نفس الى بياخدوه الطلبه وهتمتحن فى نفس الوقت معاهم يعنى كل حاجه زى ماهيه
انا متابع معاكم هنا فى المنتدى على مدار السنه وربنا يوفقنا جميعا

العلامات المرجعية