اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعي > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب منتدى خاص بالطلاب لتبادل المعارف والحلول للمشكلات التعليمية والمسابقات والألغاز الهادفة

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 02-09-2012, 12:55 AM
lolododo2010 lolododo2010 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

lolododo2010 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nourshan مشاهدة المشاركة
انا كان عندى سؤال بخصوص الدروس.انا محتارة بين مرسين عربى انا اخدت مع مدرس عربى فى سنة اولى بس اخدت معاه من الترم التانى وكنت واخدة علشان البلاغة وهو شرحها فى الترم الاول ولما طلبتها منه علشان انا كنت لسة فى بداية الترم التانى قالى لسة شوية وهنراجعها ولما شرحها تانى كان فى اخر الترم التانى حسيت انه مش مهتم بيها اوىوشرحه كويس فى النحو مش عارفة اكمل معاه السنادى ولا اخد مع مدرس تانى بس مشكلة التانى ده انى لو اخدت معاه مش عارفة اكون مجموعة منين والاول عنده مجموعة كبيرة فيها حوالى 10 انا محتارة هو المدرس التانى انا مجربتوش بس فى انا قريبتى كانت بتاخد معاه وجايبة 29 ونص فى العربى مش عارفة اخد مع مين وهو الاول كان بيعمل امتحان صغير كل حصة وامتحان كبير فى الشهر وانا عايزة تاسيس فى البلاغة بجد اعمل ايه ؟؟
خدي مع حد تالت خالص لا بجد اولي مش مقياس ولا قريبتك اللي جابت 29.5 انت احضري حصه مع ده وحصه مع ده والافضل كملي معاه لو معجبوكيش هم الاتنين شوفي حد غيرهم بامانه الطالب هو اللي بيحدد المدرس الافضل بالنسبه ليه

العلامات المرجعية