اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية الطب البشرى

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 09-07-2012, 02:25 PM
الصورة الرمزية hope205
hope205 hope205 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

hope205 is on a distinguished road
Icon16 انا هتكلم بصراحه

انا لسه مخلصها ثالثه ثانوى وخيارى واقع بين طب بشرى و طب اسنان اولا طب بشرى الجميع ينظر اليها وكانها التفاحه صعبه المنال بسال اختى وهى فى كليه طب بشرى عن الاحسن قالت لى ان سنوات الدراسه كتيره وبعد متخلصى سنوات النيابه ممكن ممتتسبيتيش ده غير ان لازم ازاكر فى الست سنين كويس علشان ا حصل على مكان معقول وانا بصراحه تعبت من المذاكره انا عارفه ان اى كليه عملى محتاجها مذاكره بس مش ست سنين وده غير معامله اولاد الدكاتره الخلاصه ما استفدتش حاجه غير ان طب بشرى عذاب وفى الاخر الماديات مش قد قد انا حسيت ان طلبه طب هنجمعلهم تبرعات لحد 30 سنه بعد مايشتغلوا اما المميزات من وجه نظرى انى زمان كانت بحب العب انى دكتوره وبكشف على الناس وبقولهم انت هتموت بعد شهر يرد المريض بعنى مفيش امل يادكتور وعيط واجيبله مناديل كلاينكس وبعدين فى حكايه الخمسه عين اما طب اسنان اتقلى انه اسهل و ماديا احسن اما المشكله الازليه ان حرام ادخل كليه غير بشرى لو المجموع كبير ان شاء الله غير ان اصحابى هايقولوا احنا فى طب بشرى وانتى لا المهم انا قررت انتحر مع المريض اللى هيموت بعد شهر ومش عارفه اعمل ايه مع العلم انى مش صبوره وبفكر فى الماديات كتير انا اسفه على الاطاله واتمنى انكم تساعدوا اختكم الصغيره

العلامات المرجعية