اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 15-05-2012, 12:59 AM
الصورة الرمزية annoccc
annoccc annoccc غير متواجد حالياً
عضو نشيط

annoccc is on a distinguished road
Impp ساعدونى أرجوكم بخصوص رقم جلوسى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ممكن حد يساعدنى أنا أخوكم (عمر على محمود على) ، من سوهاج وأنا طالب منازل فى مدرسة عين شمس الثانوية بنين ، وأنا أقريت ان أرقام الجلوس ظهرت وعندى ظروف وموانع شديدة انى أحضر القاهرة فممكن حد يسألى عن رقم جلوسى هل ظهر للمنازل ولا ايه ويسأل كمان عن رقمى هل وصل أم لا حيث ان للمنازل نظام مختلف يعنى أنا عاوز أتأكد ان رقم جلوسى طلع وبعدين أسافر أجيبه مخصوص والله لهذا الغرض رغم موانعى الكثيرة .

فهل من الممكن أن أطلب من شهامتكم وأخوتكم أنى حد يشوفهالى فى ادارة عين شمس وهى جنب مترو (حلمية الزيتون) فى مدرسة ابتدائيه لا أذكر اسمها حقيقة ولكنها بجوار المترو بشارعين فقط من ناحية جسر السويس ، و أنا عارف أنى هتعب حضراتكم ولكم منى جزيل الشكر والعرفن والامتنان . يعنى لو حد ساكن هناك أو حتى بيعدى على هذه المنطقة .
والى حضراتكم بياناتى :
الاسم عمر على محمود على
المرحلة : الأولى (تانية ثانوى)

وأكرر اليكم كامل تقدير لكم وشكرى اليكم ، و أرجوكم لا تتعاملوا معى مطلبتى باهانة فهى لى طلب هام و أذكركم أن الله فى عون العبد ما كان العبد فى عون أخيه ، ومن فرج عن مسلم كربة من كرب الدنيا فرج الله عنه كربة من كرب يوم القيامة ، وهذه من قضاء حوائج الناس ، فعسى الله أن يقضى حاجتكم و يوفقنى واياكم لما فيه الخير والهدى و الرشاد .
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

آخر تعديل بواسطة aymaan noor ، 16-05-2012 الساعة 01:04 AM

العلامات المرجعية