اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 23-12-2011, 02:47 PM
الصورة الرمزية د.عبدالرحمن المنياوي
د.عبدالرحمن المنياوي د.عبدالرحمن المنياوي غير متواجد حالياً
معلم ثانوى مواد سياحية و فندقية

د.عبدالرحمن المنياوي has a spectacular aura about

يا اوائل جامعة المنيا الأفاضل بالرغم من كل ما أثير أخيرا من قبل مديريتي التنظيم والإدارة بالمنيا وبسوهاج ونقله مشكورا اوائل المنيا وسوهاج على صفحات الاوائل .. الأمر الذي جعل لكل من الأوائل رأيه الخاص حول ذعابه في أول يوم لاستلامه الجواب او الانتظار حتى يعرف أولا نوعيه الوظائف .. أنا أحب أوضح بعض النقاط :

أولا : يا جماعة سواء كلام الموظفين سيم أم لا فإن الجوابات بتاعتكم كده كده هتكون هناك في القاهرة يوم السبت غدا 24 / 12 / 2011 وهو الموعد المحدد لكم ..

ثانيا يا أخي خليها بجميلتها وسافر شوف وظيفتك هناك حتى السفرية يبقى فيها إثارة ويبقى ليها طعم خصوصا لما تشوف احابك هناك .. بدل ماتشوف وظيفتك هنا وتستنى لغاية ما تروح بعد كده وانت عارف اوظيفة سلفا وحتى مشهتلاقي اللمة والصحبة ..

ثالثا : الصفحة هنا وكذلك كل صفحات الاوائل كان ليها الريادة في النضال حول وصول حقوقكم إليكم من المسئولين ودورها خلاص أتمته على أكمل وجه .. ولا أعتقد أنها مسئولة عن نوعية الوظائف اللي هتيجي لكل واحد إذا كانت كويسة والا نص نص .. دي حاجة بتاعت ربنا وده اسمه النصيب بقى .. شوف وظيفتك وبعد كده صوتك من راسك وده مستقبل عيالك فكر وقرر براحتك خااااااالص ..

رابعا : بعض من أوائل المنيا اتفقوا مع وسيلة مواصلات خاصة وتمت دعوتي معهم للذهاب غدا للتنظيم والإدارة بالقاهرة لنشهد سويا نهاية الحدوته الجميلة اللي بدأناها سوى منذ 8 شهور و أنا بادعوا اوائل المنيا للتواجد غدا بالقاهرة لاستلام خطاباتهم وإن شاء الله هاكون متواجد امام التنظيم والإدارة منذ الساعة اثامنة صباحا وحتى نهاية اليوم ..

أخيرا شكرا لكم .. وربنا يوفقكم ويحميكم يا إخواني وأخواتي ..

د. عبدالرحمن المنياوي

العلامات المرجعية