اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى الأزهر الشريــــــــــــف

منتدى معلمى الأزهر الشريــــــــــــف ملتقى معلمى التعليم الأزهرى

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 19-12-2011, 11:14 PM
عصام شلبي عصام شلبي غير متواجد حالياً
عضو نشيط

عصام شلبي is on a distinguished road
Icon111 اللى من البحيرة يدخل للاهمية

تم تحرير استمارات ب 75% للمثبتين حديثا(المتعاقدين من 2005-2008) اين باقى 125%
عاملونا كمثبتين وعطونا 75% طيب فين 50% بدل الاعتماد نجحنا فى اختبارات الكادر من 2009 ولم نصرفه وقالوا هتصرفوه لما تتثبتوا وادينا اتثبتنا فاضل ايه
سالت احمد بيه نصار قال لسه مجاش اوامر بالصرف طيب هتيجى امته ياستاذ احمد والله منعرف امال مين اللى يعرف ياجماعة ورضينا وقلنا يمكن بعد مباشرة العمل الجديدة ماتوصل الماهيات والحسابات يصدر امر الصرف
مع ان انا مش مقتنعه بالكلام ده لانهم حتى لو عاملونا على اننا مازلنا معلمين مساعدين لينا حق برده فى 50%
الجديد ان صرف حافز الاداء مش موحد فى كل المحافظات قرات النهاردة فى المنتدى ان محافظة الشرقيةصرفوا 848 جنيه للمعلم المثبت حديثا لانهم صرفوله125% وارقام تانية مختلفة فى محافظات تانية بالنسبه للمعهد اللى انا فيه تم تحرير 150% عن شهرى 11و12 فقط ولماسالنا مندوب الماليات قال هى دى التعليمات وفعلا استلموا منه الورق على كده يعنى هما لو شايفين ان الكلام ده خطا مكنوش اخدوا الورق منه عايزة افهم بقى فيه ايه انا وزملائى فى المعهد تربوين &امتحنا كادر 2009 &اتثبتنا نستحق ايه عن الشهور 7و8 9و10و11و12 مع العلم اننا قبضنا 42%عن ا7و8و9و10

العلامات المرجعية