اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 06-04-2008, 03:50 PM
الصورة الرمزية ملكة زمانى
ملكة زمانى ملكة زمانى غير متواجد حالياً
عضو خبير

ملكة زمانى is on a distinguished road
Icon9 هتاف الصامتين (اعتذار )

بسم اللة الرحمن الرحيم
اولا
انا بعتذر عن طريقة كلامى الغير لائقة امبارح بس انا حسيت ان كرامتى اتهانت ازاى حد يقول انة اخد عنى فكرة وحشة وانى نزلت من نظرة وكل دة لية لانى اخدت الموضوع ببساطة من الاول وقولت ان اللى عامل القصة عضو جديد ومحتاج تشجيع وطلبت منة زى ما قولت انى طلبت منة يغير الاسماء علشان ميعملش ليا احراج او لاى واحد او واحدة اسمها جة فى القصة
ودا برضو لية لان دى اول سنة استخدم الكمبيوتر فيها خالص واول مة اشترك فى منتدى ومش فى بالى اى كلام فاضى ممكن يتقال على اى بنت
دا كل الموضوع وانا مش عايزة احلف لان اللى بيحلف كتير بيكون كداب
ثانيا
حتى لو انا غلطت فانا برضو زى اختكم الصغيرة والمفروض انكوا تنصحونى بالراحة شوية مش كل التجريح اللى حصل امبارح دة وكل اللى نفسة فى كلمتين يقولهم ليا بدل ما الموضوع كان يكبر بالطريقة البشعة دى ويحصل مس اندر ستاند بينى وبين اى حد فى المنتدى
ثالتا
انا بعترف ان اسلوبى امبارح كان غلط وان دى كانت ساعة غضب وانا بشر برضو واللة انا عارفة ان كلامى بيكون زى الطوب احيانا بس مش بيكون قاصدى انى ازعل حد وبرجع اندم تانى
رابعا
دا اعتذار خاص للعضو محمد السادات ياريت يسامحنى وانا قولت انى زى اختكم الصغيرة ومفيش اخوات بيزعلوا من بعض
اخيرا
لو انتوا شايفين انى مش محترمة وان المنتدى هتحصل فية مشاكل بسببى انا همشى ومش هدخل تانى احترما لرغبتكم
بس مش عايزة حد يكون زعلان منى

العلامات المرجعية