اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 01-10-2011, 12:13 AM
amralaraby amralaraby غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

amralaraby is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.عبدالرحمن المنياوي مشاهدة المشاركة
مش عارف أرد عليك بإيه بصراحة يا أخي بيتهيألي القانون واضح والناس المعينة في القضاء بيعينوا بناء على مسابقة واختبارات مش لأنهم أوائل بس .. يعني لو هم كانوا بياخدوا مثلا الأول والثاني معيدين ومن الثالث للعاشر في القضاء وده قانون ثابت يبقى معاك حق .. أما لو المسألة بتبقى بعد التخرج بفترة وبتبقى بالتقديم زي ماانا عارف بيتهيألي مالكش حق إلا لو تم استبعادهم من كشوف الجامعة عن عمد .. عموما شوف الكشوف اللي أرسلت من جامعتك وشوف اسمك !!!!!

اشكرك جدا يادكتور عبدالرحمن على الرد ................................... على فكرة انا اسمى فى الكشف المرسل من الكلية الى الاكاديمية وترتيبى ال18 على الدفعة ورقمى فى الكشف 30 ........................... فانا اصلا مش عارف هل كل اللى فى الكشف يتعينوا ولا هاياخدوا عدد معين من ناحية اسمى موجود فهو موجود ......................... انا باعتقد انها حاجة محيرة لو اخدوا ناس مكان المعيدين فى كليات اخرى والناس دى ماكانتش فى الكشف واحنا اسمنا فى الكشف ويتركونا ........................................... الامر صعب .................... ولكنى فوضت امرى الى الله .

العلامات المرجعية