اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإداري > أرشيف المنتدى

أرشيف المنتدى هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 07-09-2011, 11:44 AM
sameer 2002 sameer 2002 غير متواجد حالياً
عضو جديد

sameer 2002 is on a distinguished road
افتراضي بشرى

السلام عليكم طبعا دى اول مشاركة لى فى المنتدى حبيت ابشر اخوانى المعلمين والمعلمين المساعدين انا كنت فى المدرسة فى ادارة كفرصقر الشرقية ووصلت المدرسة نشرة فيها مفردات المرتب للمعلمين الجدد والمساعدين اللى تم تثبيتهم فى الشرقية حديثا المهم المرتب اصبح 346 جنيه بعد ما كان 400 الشهر الماضى وشهر 7 لانهم خصموا بعض العلاوات او خفضوها المهم الخبر الحلو ان فيه 3 زيادات فى المرتب الاولى حافز اداء 75% معلم مساعد و50% معلم والزيادة التانية حافز اثابه 75% للمساعد والمعلم اما الزيادة الثالثه فهى خاصة بالمعلمين الجدد اللى امتحنوا كادر فى 1ابريل ودة 50 % وعلى فكرة المدرسه عملت حافز الاداء بتاع شهر 7 و8 ووصلوا الادارة قبل العيد اما حافز الاثابة فتم عمله يوم الاثنين الماضى ووالله انا شفت المظف بيعمله امامى وعما استمارة لثلاثة شهور 7و8و9 وبتساوى حوالى 440 جنيه لانها 75% من الاساسى 219 وواكيد فيه ناس هتقول الكلام ده اشاعة لكن والله العظيم انا شفت الكلام ده بيتعمل قدامى و النشرة موجودة فى المدرسة ومحدش يقول ليه مبترفعهاش على الموقع بس انا نسيت اصورها وكما ليس معى وسيلة لرفعها على الموقع اسال الله ان يرزقنا جميعا الهدى والتقى والعفاف والغنى وعلى فكرة بالنسبة للكادر بتاع تم اضافته للمرتب هذا الشهر اما حافز الاداء والاثابة فتم عملهم فى استمارة منفصله لان اللى هيروح اقل من 18 يوم فى الشهر مش هياخده وكمان اللى هيقع عليه جزاءات مش هياخده ياريت اللى عنده تاكيد لكلامى يدخل وياكده خاصة ادارة ابوكبير وكفرصقر

العلامات المرجعية