اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > الجودة والإعتماد التربــــــــــــــــــوى

الجودة والإعتماد التربــــــــــــــــــوى كل ما يخص الجودة و الدراسات التربوية و كادر المعلم

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 21-08-2011, 02:13 PM
ام بهاء ومحمد ام بهاء ومحمد غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

ام بهاء ومحمد is on a distinguished road

الاخت نور الهدى طبعا مهما نتظاهر مفيش حاجة حتتغير لان الدكتور كان وعدنا ان الامتحان حيكون غير كل السنين نتيجة للشكوى الا راحت ضدهما ولكن لما بعض الزملاء لما ههدوا بالتظاهر يوم امتحان الاحصاء جابوا الامتحان معقول جدا وانت ممكن كنت تلاحظيها فى كلمة رئيس الكنترول اول يوم ،ولكن صححوا كما تراى لهما منهم لله لانهم متكبرين فى ان يكون هناك طالب يتفوق عليهم فى المادة دى ومش عارفين ان ده فخر لهم ، ان اعرف شعورنا غير شعور من رسب فى المادة
المهم الا واثق من اجاباته ممكن تكون فى شكوى جماعية بتصحيح المادة مرة اخرى ولمن من دكاترة اخرين غيرهم
المهم يا جماعة انا الاستاذ احمد كنت بناخد عنده كرس وفهمنا يعنى ايه احصاء والله انا كنت داخله الامتحان على امتياز مش مقبول حسبى الله ونعم الوكيل لكن ده مجهود سنه كامله وضياع اطفالى فى هذه الفترة ولكنى كنت احب ان افرح اكثر وذلك عندما احصل على تقدير عالى فى الاحصاء بالذات
ولكن الحمد لله ويارب يوفق جميع الزملاء فى الاحصاء يا رب وانا ربنا يقدرنا واقدر اساعد ولو بجزء صغير
المهم انا عندى مذكرات الاحصاء كلها وممكن ارفعها على المنتدى لكن بعد اذن الاستاذ احمد لانه مجهوده واعلم جيدا كيف تعب معانا فى هذه المادة وده مجهوده
بالنسبه للاخت هنادى انا انتظرتك تطلبوا منى صورة من هذه المذكرات لكنك مطلبتيش
المهم انا عند وعدى وان شاء الله حسذكرها تانى معاكم لانى كنت بحب المادة دى اوى .

العلامات المرجعية