اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > الجودة والإعتماد التربــــــــــــــــــوى

الجودة والإعتماد التربــــــــــــــــــوى كل ما يخص الجودة و الدراسات التربوية و كادر المعلم

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 16-08-2011, 12:12 AM
الصورة الرمزية مشتاقه لمصر
مشتاقه لمصر مشتاقه لمصر غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

مشتاقه لمصر will become famous soon enough

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud1011 مشاهدة المشاركة
الأخت ( مشتاقة لمصر ) أنا بجد حزين قوي للي حصل ليكو النهاردة ده.. بس ولا يهمك .. انتي أخدتي بالاسباب وتعبتي علشان اليوم ده.. لكن مفيش فايدة في الوزارة الفاشلة بتاعتنا.. ومفهمنا أنهم عاملين حساب كل حاجة وإنهم كمان متعاقدين مع إحدى شركات تكنولوجيا المعلومات وبتاع وكله تمام آخر حاجة.. وهما ولا عارفين أي حاجة.. بيجربوا وزي ما تيجي وهما مش مستعدين

معلهش انا عرفت انك ما شفتيش غير أقل من نص الاسئلة ومقدر حرقة الدم والأعصاب اللي حسيتوا بيها والوقت بيجري وانتوا مش قادرين تعملوا حاجة.. بس كنا عاوزين نعرف منك الأسئلة كدة سمك لبن تمر هندي وإلا كل فرع بينزل أسئلته مع بعضه وتاني حاجة الأسئلة كلها جديدة والا من الحاجات اللي احنا ذاكرناها ومققنا عنينا عليها والا إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

{الأكاديمية ستسمح للمعلمين الذين تعطلوا اليوم بإعادة الاختبار خلال الـ9 أيام المقبلة}

حرام كل المجهود ده يروح كده واللي افسد حاجة يصلحها.. عاوزينك تروحي بكرة ضروري المديرية وتسألي عن إعادة الامتحان لأن المشكلة دي عامة وبإذن الله أكيد في إعادة وابقي طمنينا ضروري الله يخليكي
اشكرك يا استاذ محمود
على السؤال
وربن يجزيك خير
واكيد ان شاء الله هروح المديريه بكرة واعرف الموضوع
فعلا انا مش هعدى الموضوع ده على الوزاره
الوزير ده لازم يتشااااااااااااااال
انا لا بتاعت مظاهرات ولا اعتصامات
بس بجد انهارده لولا الاجهاد انا كنت روحت على التحرير اقصد ميدان الممر اللى موجود عندنا فى الاسماعيليه
واللى كنت بعدى عليه واستغرب الناس دى قاعده معتصمه لييييييييييييه؟؟؟
والمدرسات كلهم كانو معايه عايزين نعمل اى حاجه فى الوزارة دى
اول مره اجد الاجماع فى الرأى لهذا الحد بس الصحه
مقدرناش من الاجهاد والتعب من الساعه 9 ص للساعه 3
فى جو حرررررررررر وصيااااااام
وحسبنا الله ونعمه الوكيل

العلامات المرجعية