اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 26-07-2011, 12:37 AM
د.أمل د.أمل غير متواجد حالياً
عضو جديد

د.أمل is on a distinguished road

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ....سعيده ان انضم لهذا المنتدى الجميل ....ولى سؤال لدى د. عبد الرحمن ...انا خريجة طب بيطرى دفعة 2008 جامعة جنوب الوادى وتقديرى جيدجدا مع مرتبة الشرف وترتيبى الثامنه على دفعتى ...وقد تم ترش يحنا حتى العاشر من دفعتنا للتعيين كمعيدين فى عام 2008 ولكن لم يتم تعيين الا 2 فقط من كل المرشحين بحجة انه لا توجد درجات ماليه لتعييننا ثم فى عام 2009 تم تعيين 6 معيدين من دفعة 2009 ولم يتم تعيين احد منا بحجة ان تقدبرات دفعة 2009 اعلى منا مع اننا نحن المرشحون قبلهم وفى عام 2010 لم يتم تعيين احد فى الكليه والان(فى منتصف شهر6 لهذا العام)أر سلوا للسابعه على دفعة 2009 والثلاثه الاوائل من دفعة 2010 للتعيين كمعيدين فى الكليه ولم يرسل لاحد منا كالمعتاد ....فهل يوجد امل فى تعييننا كمعيدين فى هذا العام طبقا لقرار الوزير والا هيقولولنا راحت عليكم وياخدوا ناس تانى من دفعة 2009 و2010 ؟؟؟؟؟؟؟؟علما باننى انا ومعظم من تم ترشيحهم من دفعتى نعمل الان فى مديريات الطب البيطرى كعقد كمائن انفلونزا طيور ومعظمنا ان لم يكن كلنا غير راضى عن العمل بهذا العقد........املنا جميعا فى التعيين فى الجامعه واسترداد حقنا ....فهل هذا ممكن؟؟؟؟؟؟؟مع العلم انه يوجد من زملائناامن هم من العشرين الاوائل وبعدنا فى الترتيب وتم تعيينهم منذ اكثر من عام فى معاهد البحوث وهذا بفضل الواسطه وامحسوبيه.....ارجو ك د. عبد الرحمن لو هياخدوا 5 بس من كل دفعه يبقى هيوصلوا للسابع عند دفعتى وهيقفوا يعنى مش هتعين....مع العلم انى بحضر ماجستير فى قسم من اقسام الكليه فهل ده ممكن يكون أضمن للتعيين ولا لاولو رفعنا قضيه هينفع دلوقتى والا لأ مع العلم ان زمايلى رافعين قضيه من 3 سنين ولم تحرك ساكن....انا مخنوقه جدا ومش عاارفه مصيرى ...ياريت لو حد يفيدنى اعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

العلامات المرجعية