اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 24-07-2011, 12:35 AM
الصورة الرمزية Black..Dove
Black..Dove Black..Dove غير متواجد حالياً
"طالبة بالصف الثانى الثانوى - القسم العلمى"

Black..Dove is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة !! Dark Man !! مشاهدة المشاركة
ربنا يطولك فى عمره اكثر واكثر وانا برده نفس النظام اول ما جبت اللابتوب كان معاه خط موبينل نت وفلاشة بس كان بطى جدا فاضطريت ان اجيب اركبه adsl احسن وبقيت مدمن فيه صراحة حتى فى الدراسة كنت بدخل ع النت وايام الامتحانات عشان بوابة الثانوية العامة اما بالنسبة للكمبيوتر سعتها كنت ناوى اصلحه عشان اشغله بس اول ما جه الاب طنشت للكمبيوتر اصل انا دايما بخرب اى حاجة هههههههه مش بعرف استخدم حاجة فى الاول بحافظ عليها وبعدين معرفش بتروح فين ههههههههه
ههههه
لأ أنا كان جاى مع الكمبيوتر خط نت فودافون كانت سرعته جميلة جدا بالنسبة ليا كانت سرعته 1 ميجا..انما بقا عيبه انه محدود كان 2 جيجا بس فكنت بحمل قليل خالص كنت بحس بالبخل وأنا قاعدة عليه كل شوية أبص للكونتر أشوف أنا استهلكت كام بجد كنت بحس بالذل هههه قعد معايا سنة
دلوقتى موصلين نت adsl سرعته 512 هو آى نعم سرعته نص التانى بس أنا بفضل النت دا كتير عل الأقل مش محدود
"من قال : لا إله إلا الله ، وحده لا شريك له ، له الملك وله الحمد ، وهو على كل شيء قدير . في يوم مائة مرة ، كانت له عدل عشر رقاب ، وكتبت له مائة حسنة ، ومحيت عنه مائة سيئة ، وكانت له حرزا من الشيطان يومه ذلك حتى يمسي ، ولم يأت أحد بأفضل مما جاء به ، إلا أحد عمل أكثر من ذلك"

العلامات المرجعية