اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 20-07-2011, 09:46 PM
منى أبو الجود منى أبو الجود غير متواجد حالياً
عضو نشيط

منى أبو الجود is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام رهف مشاهدة المشاركة
القرار فعلا اتمضى بس فين الانة ؟ فين الكالو ؟
ان القرار مكتوب عليه ويرفع للتنظيم والادارة للدراسة والتنسيق مع الجامعة
طبعا المقصد بقا ان لسة التنظيم والادارة هتراجع مع الجامعة ويشوفو امكانية التعيين وخصوصا ان في ناس مسافرة ناس مش عاوزة تكمل في الجامعة ناس اخدو ماجيستير ودكتوراة
فالموضوع محتاج طبعا تنسيق لان انتو عارفينم الدرجات المالية مسحوبة شوية من السوق فلازم يكون في دقة في التوزيع
وطبعا مش باقول الكلام ده علشان اطفي فرحتكم لاء طبعا الحمد لله قطعنا جزء كبير من المشوار وفاضل شوية صغيرين وقريبا يتسلم كل منا جواب تعيينه معيد في جامعة الازهر
ولكم جزيل الشكر والتقدير
السلام عليكم يا أختي العزيزة أم رهف , وأكرر تهنئتي لنا جميعا ويارب ربنا يوفق كل المجتهدين وينولوا كل آمالهم إحنا والتربية والتعليم , اسمحيلي أقول الي انا فهمته منك في موضوع تنسيق التنظيم والإدارة مع الجامعة انا اعتقد انه يعني حيشوفو الدرجات المختلفة يعني مثلا في ناس حتتعين على درجة معيد وناس حتتعين على درجة مدرس مساعد لانهم أخذو الماجستير وفي ناس كمان مجتهدة ممكن تكون أخذت الدكتوراة فطبعا كل درجة حتختلف عن التانية وكل درجة ليها مرتب غير التانية , كمان زي ما انتي قولتي في ناس ممكن تكون بتشتغل ومرتاحة في شغلها سواء في مصر او اي بلد تانية وممكن يرفضوا التعيين , طيب لو كان التفسير ده صح مش المفروض يبعتوا جوابات لينا عشان تحصل عملية التنسيق دي ؟؟؟؟؟ مش عارفة انا فهمت صح ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟

العلامات المرجعية