اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 20-07-2011, 02:06 PM
sasooo soft sasooo soft غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

sasooo soft is on a distinguished road
Impp مهازل التصحيح ادخلو وقولو رايكم هاااااااااااااااااااااااااااااااام

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة يا جماعة انا رحت انهردة عشان اشوف ورق اجابتى بصراحة الناس هناك مريحينا على الاخر فى اننا نشوف الورق براحتنا مع اننا تعبنا شوية لحد ما دخلنا بس المهم انى دخلت مع ماما انا كنت مقدماه فى 3 مواد(عربى_فرنساوى_كمياء) اولا العربى..... انا اتصدمت اول ما شوفت الورقة فى التعبير المصحح كان كاتبلى الدرجة 9.5 من 10 وبعد كدة المراجع او معرفش مين عدل الدرجة ل 9 قلت مش مشكلة جيت فى النصوص فى سوال اكتب مما حفظت انا والله كاتبة الاجابة المطلوبة بالنص ومحسوبة غلط واعتقد ان دى مفيهاش تقدير دى حاجة حفظ مفيهاش تاليف والحمد لله كتبت ملاحظاتى فى العربى وربنا يستر ثانيا الفرنساوى......سوال الموضوع متصحح وكنت جايبة فية 5 وبعدها اتعدل ل 4.5 لية معرفش واضح ان المراجعين كانو زعلانين وهما بيصححوا الورقة وكتبت بردو فى الملاحظات ويارب ييجى بفائدة ثالثا الكمياء.........ودى كانت المشكلة الكبيرة بعد العربى انا اساسا مكنتش عارفة اشوف الدرجات من كتر الشغبطة اللى فى الورقة كان عندى سوال تحويل صح وانا متاكدة منة ومعمول غلط بجد حسبى الله ونعم الوكيل فى المصحح او المراجع اللى يعمل كدة فى ورقة اى طالب ثانوية عامة معلش دوشتكم بس انا حبيت افيد اى حد كان بيسال عن نظام التظلم واى حد عايز يسال او يستفسر عن اى حاجة انا مستعدة اجاوبه وشكرااااااااا جزيلا

العلامات المرجعية