اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 27-06-2011, 02:14 AM
الصورة الرمزية د.عبدالرحمن المنياوي
د.عبدالرحمن المنياوي د.عبدالرحمن المنياوي غير متواجد حالياً
معلم ثانوى مواد سياحية و فندقية

د.عبدالرحمن المنياوي has a spectacular aura about

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود المصري 2010 مشاهدة المشاركة
لو سمحت يا دكتور عبد الرحمن أرجو الإفادة :
أنا دلوقتي دخلت علي موقع الأكاديمية ولقيتهم حطين أسامي جديدة وفعلاً الناس إلي من حقوق وحصل علي دبلومتين بالشروط إلي قولت لحضرتك عليها إسمه مكتوب ومكتوب قصاده حاصل علي ماجستير كويس ؟ لأ مش كويسل.
الأن لسؤال دلوقتي أنا حاصل علي ماجستير + ترتيبي 16 علي الدفعة
حضرتك قولت إن الحاصل علي ما جستير أو دكتوراه لن يتم تعيينه إذا كان شغال في الحكومة وللأسف أنا شغال معلم مساعد دلوقتي
فهل يا تري أنا دلوقتي خرجت بره التعيين كحاصل علي ماجستير وبالتالي بردوا بره التعيين علي اعتبار اني من الأوائل
لأن فيه ناس أعرفها واخده معايا ماجستير بس إسمها مش مكتوب واحد فيهم شغال في النيابة والثاني شغال معلم مساعد معايا .
وللأسف أنا لسه معرفشي هيحطوا إسمي فيهم ولا لأه لأنهم وصلوا لحد حرف ال ( س ) وأنا حرف الميم لسه موصولوش ليه .
يعني باختصار علشان مطولشي علي حضرتك كوني شغال في الحكومة يعوق تعييني كحاصل علي ماجستير ومن الأوائل ولا يعوق تعييني كحاصل علي ماجستير فقط
أرجو الرد وشكراً جزيلاً لحضرتك

لأ متقلقش خالص .. أنا قصدي استبعاد الحاصلين على الماجستير والدكتوراة من الدفعات الأقدم من 2003 ومتعينين فعلا .. لكن انت هتلاقي اسمك هنا وهنا ان شاء الله .. مع الأوائل .. ومع الحاصلين على الماجستير متقلقش ..

ثانيا يا حبيبي معلم مساعد يعني مش مؤمن عليك .. يعني انت مش تبع الحكومة واسأل في التأمينات ..

د. عبدالرحمن المنياوي

العلامات المرجعية