اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 22-06-2011, 06:31 PM
الصورة الرمزية د.عبدالرحمن المنياوي
د.عبدالرحمن المنياوي د.عبدالرحمن المنياوي غير متواجد حالياً
معلم ثانوى مواد سياحية و فندقية

د.عبدالرحمن المنياوي has a spectacular aura about

[QUOTE=heba_moukhtar;3552214]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

والله ياجماعة أنا من المتابعين للموضوع ده من فترة طويلة بس ماكنتش باشارك وعاوزة أقول حاجة مهمة

بصراحة الراجل اللي اسمه الدكتور عبدالرحمن المنياوي ده راجل في منتهى الاحترام وعامل إقبال كبير جدا على المنتدى وعلى الموضوع ده بالذات يعني عامل حس للصفحة والحمد لله وصلت التعليقات هنا لأرقام عالية وغير مسبوقة

وعلشان كده أنا باشكر الراجل المحترم ده واللي متأخرش علينا في الردود خالص وباطلب من إدارة المنتدى طلبين هامين :

الطلب الأول : أتمنى تثبيت هذا الموضوع وهو موضوع هام فعلا ويستحق التثبيت

الطلب الثاني : أتمنى من إدارة المنتدى نيابة عنا جميعا تقدير هذا العضو المتميز المسمى د.عبدالرحمن المنياوي لمجهوداته المبذولة والتي كان من شأنها تزايد الإقبال والإيجابية على منتدانا الرائع

وأعتقد إن محدش مختلف معايا في المطلبين دول فياريت اللي متفق معايا يكتب ويحاول يتواصل مع إدارة المنتدى وياريت الأعضاء القدامى وذوي الخبرة في المنتدى يساعدونا في ذلك

انا بس عاوزة كل واحد ياخد حقه من التكريم لأنه نوع من الأنانية إننا ناخد ولا نعطي واللي شايف عكس كده يقوللي

وشكرااااااااااااااااااااا

شكراااااااااااااااااااااااااااا جدااااااااااااااااااااااااااااا يا أخت هبه على ذوقك ووالله يمكن دي تكون من الرسائل الغالية والعزيزة اللي وصلتني لحد دلوقتي..

وانا تحت أمر الجميع في أي حاجة ..

ولو ان الشكر اللي محتاجه فعليا هو دعاؤكم لي .. وانكم تفتكروني بالخير دايما..

بس بصراحة انت صدقتي فعلا في حكاية تثبيت الموضوع ده لأنه يستحق بالفعل التثبيت ..

معلش إذا كان الناس ماندمجوش معاك بس ده لأنهم كانوا قلقانين شوية .. بس دلوقت أنا يا جماعة اللي باطلب بعد إذنكم تثبيت الموضوع وأرجو من الناس إبلاغي بالطريقة أو مخاطبة الإدارة .. أما بخصوص تكريمي فوالله لم أطمح لتكريم بل طمحت للخير ومازلت أطمح ..

شكرا لكل من راسلني ولكل من جاملني ولكل من عاتبني ولكل من ساءه غيابي وسره تواجدي ..

أخوكم الأقل فيكم .. د.عبدالرحمن المنياوي

د. عبدالرحمن المنياوي

العلامات المرجعية