اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعي > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب منتدى خاص بالطلاب لتبادل المعارف والحلول للمشكلات التعليمية والمسابقات والألغاز الهادفة

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 29-04-2011, 09:00 PM
الصورة الرمزية Academy of the Face
Academy of the Face Academy of the Face غير متواجد حالياً
عضو نشيط

Academy of the Face is on a distinguished road
افتراضي انا بكل حزن ظلمت اب وام

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة هذا ما املك ولا املك الا لساني فهذا عقلي وهذا قدري وعقلي ان كان في لساني فقد خبت وخيبت الامال في وحتي الان لا يهتمون بأمري سحقا لأنهم وثقو في انا صرفو ويصرف علي كماا يصرف علي عائلة من اكملها وهذا لم اكن ابالي له لانة عادي ولاكن قسوة الضمير وعذابة يؤلمني كما تركت في صحراء دون متاع ومرافق بكرة مبيجيش الي كل يوم بنادي علية واقول بكرة محدش بيقولي ذاكرا اصلا ودة طبيعي عشان انا عايش لوحدي يمكن دة اخر شهر ليا اما في الدنيا او اشوفكم في الاخرة تفتكرو لو انتة عايش لوحدك في " لا تجد من تكسر قلبك فيفيض بالماء القذر ودماء قليقة قد خلي هذا القلب من الاحساس من اب اعطاة الله كل شيئ كل شيئ الا الخلف الصالح اقولها انا لا اريد ابنا مثلي ولاكن الحاجة الوحيدة الي بحبها هي ابي وامي لااحب الاهم انتم لا تعلمون ما بداخلي ما الام واهات انتم لستم مجبرون بالشعور بي انا اصلا مش عارف انا بكتب لية يمكن عشان عارف ان دة اخر شهر ليا في المدرسة الثانوية ..... اه منا اصلا داخل بمني مش بمجموع بس هقول كلمة واحدة ارجوكم ادعولي واتمني الا يكن احدا مثلي

العلامات المرجعية