اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 22-03-2011, 03:58 PM
استاذة اريج استاذة اريج غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

استاذة اريج is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الدكتور المهندس مشاهدة المشاركة
لو سمحت استاذى استاذة اريج خليكى فحالك الله يبارك فيكى انا عملت الصفحة دى للى هم خريجين كلية التربية العام
وده معناه مايشاركش اللى خريج التربية العام واداب وعلوم
ولو حد من التربية الابتدائى او الاساسى زى ماانتم معتقدين دخل ع الصفحة دى يبقى قليل الذوق لان ماحدش دعاه للمشاركة وعشان تشاركو بدون دعوة يبقى معناها ايه............................؟
ثانياً بالنسبة لاكلامك عمر التربية العام ما طلع عشان اللى اسكن على مرحلة انتهت
لا اقسم بالله العظيم كلنا حتى اخر قطره دم ولحظة من عمرنا لندافع عن حقنا ومش دفاع وبس لا او مطلب هو عودة التربية اساسى والابتدائى للمرحلة المناسبة لمؤهله حفاظا على مبدئ تكافو الفرص
وانت بتقولى لو كان واحد من التربية العام دخل اساسى عمره ما كان طالع منها لانها صعبة
ايه الصعب اللى فيها
شوفتم فيه توبولوجى او تفاضل عالى او استاتيكا او نسبية
هى فعلا صعبة بس على امثالكم
وعلى فكرة لو حضرتك دخلت تانى وشاركتى هنا انا مش اللى هتكلم اكيد كل واحد تانى ان ماكانش كل بتوع التربية العام يهاجموكى
يبقى الكلام لكل التربية الاساسى اللى هم احسن مننا كلنا وهم اساتذتنا ياريت ما تبقوش متطفلين وتحاولو تشاركوا فى صفحات كل دعواتها لناس خاصة
على العموم امثالى احسن واشرف من امثالكم انا مش انتهازى عشان استغل سنينى فى ابتدائى واطلع واطالب بحقى فى الهوجة وابقى ههههههههههههههههههههههههههههههه قل موتوا بغيظكم

العلامات المرجعية