اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 03-03-2011, 11:23 PM
soha_teacher soha_teacher غير متواجد حالياً
عضو نشيط

soha_teacher is on a distinguished road
افتراضي مش لاقية عنوان بصراحة ممكن يبقى توضيح واعتذار

يا جماعة اللى انا كتبتة فى موضوعى اللى فات هو انعكاس للوضع فى مصر يعنى ناس بتتظاهر فى الميدان وكل واحد فى سلطة معينة عاوزين يشيلوة والغريبة ان الناس اللى بتتشال كلها بتطلع حرامية انا كتبت دة من منطلق حزنى على الاوضاع اللى بتحصل فى مصر
ولو كنت اقصد اقول انهم غلطانين فى كل حاجة عملوها او احكم عليهم مكنتش قولت ان ناس كتير طلعوا حرامية ودة بيدعم موقف المتظاهرين لو انا ضدهم
ولو عاوزين رأيى الشخصى انا انبسطت جدا انهم قالوا لاء وشالوا واحد زى حبيب العادلى وزعلت على الناس اللى ماتوا
بس بردة انا بختلف معاهم فى حاجة اننا نشيل حد من غير سبب هم بيقولوا شيلوا فلان من غير ما يقولوا علشان كذا بخلاف طبعا الناس اللى معروفة بطغيانها زى واحد زى احمد عز لكن لو هنشيل كل اللى النظام السابق عينهم يبقى هنشيل معظم البلد والطريقة اللى نشيل الناس بيها لازم تبقى منطقية يعنى احنا بنتظاهر علشان نسقط فلان لأنة عمل كذا وكذا فى ورقة ونتحقق من الكلام لكن منقولش احنا مش عاوزين فلان وخلاص ويجى واحد يقولك اصلة ممكن يكون دمة تقيل مثلا
وانا بعتذر عن انى قولت عيال ولو انى طبعا مكنتش اقصدها ولكن دة احتراما للناس اللى استشهدوا واهاليهم
وبدعوا الناس انهم يقروا الموضوع مرة تانية وهيكتشفوا الكلام اللى انا قولتة فى الموضوع دة

انا حاولت اوضح الكلام دة فى اول مشاركة ليا فى الموضوع اللى كتبتة لكن واضح انة متقرأش او موضحش فكتبتة فى موضوع لوحدة

العلامات المرجعية