اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 16-02-2011, 07:12 PM
الصورة الرمزية Asa7be Wawa
Asa7be Wawa Asa7be Wawa غير متواجد حالياً
Faculty of Engineering, Ain Shams University

Asa7be Wawa is on a distinguished road
Opp انا مش اسف يا ريس

فى البدايه انا عمرى ما كنت قاسى و لا عمرى حكون بس انا عايز اعرف الناس اللى صعبان عليهم الريس الان ميصعبش عليكم غالى..

انا مش اسف يا ريس ولا عمرك هتصعب عليا . المفروض يعنى انك تصعب علينا دلوقتى عشان انته تعبان ما فى 100 الف واحد كانوا تعبانين قبلك و ماتوا عشام معهومش حق الدوا او مستنيين لسته طويله عشان يتعالجوا على نفقع الدوله وسبحان الله لما حد كان بيتعب منكم او من شله العصابه بتاعت كان بيسافر يتعالج بره و برضه على حساب الدوله . اللهم لا شماته بس كان لازم هيجى اليوم ده عليك

انت مش ابويا

مافيش اب ياكل وعياله جعانين

او ينام في قصر وعياله ساكنين عشوائيات والجبل يتهد عليهم وهما نايمين
...
...او يتريق على 1000 واحد الحيتان كلتهم في البحر .

مافيش اب يكون من اغنى اغنياء العالم وعنده املاك وعقارات في كل مكان ونص شعبة تحت خط الفقر مطحونين

كتير من ولادك حرامية وكتير منهم شحاتين

...وبيتعالج في انضف مستشفيات وعياله نايمين ع الارض في المستشفيات

مافيش اب يعلم ولاده الكدب في الاعلام والتزوير في الانتخابات

مافيش اب ايده ملطخة بدم اولاده المناضلين في الثورات

احنا اسفين يا مصر لاننا سكتنا كتير علي الظلم وكنا سلبين اوووي احنا اسفين يا ريس علشان مش وقفنا وقولنا لااا احنا اسفين يا شهيد لاننا مش معكم احنا اسفين يا ام الشهيد لان بسبب اننا ناخد حريتنا *** الشهيد احنا اسفين اووووي يا مصر

احنا اسفين على سكوتنا الفترة دى كلها ع اننا سكتنلاك 30سنة من الذل 30سنة من الاهانة وقلى الكرامة 30 من الفقر والجوع 3سنة سرقة ونهب واحتيال واحتلال وبيع فى البلد وتاخد حقوق الشعب ونهبو وكل دة واحنا ساكتين وحمدين ربنا وخايفين ننطق علشان الى كان بينطق كنت بتخلية اخر مرة ينطق فيها وكنا بردو بنسكت احنا اسفين علشان كنا سلبين وادنالك الفرصة انك تعمل فينا كدا واكتر من كدا بس خلاااااااااااااااااااااااااااص اتنهى عصر الفساد والغباء والغمامة الى الناس كانت عايشة فيها وفقنا خلاص بجد اسفين ع كل دة وصدقنى والله العظيم عمرنا ماهنسكت عن حقنا تانى ولا هنبقي بهايم عايشين فى الارض وشكرا لانك خلتنا نقوف وخلتنا نثبت للعالم كلو ولنفسنا اننا فعلا ايد وحدة

أنا آسف يا أرواح الشهداء

انا اسف يا ريس اننا صبرنا عليك كتير .. انا نادم اننا مقمناش بالثوره من سنين

و سامحونى لو اتنرفزت فى كلامى شويه لان ده كلام الشباب الواعى

العلامات المرجعية