اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > المنتدى الرياضى

المنتدى الرياضى قسم يهتم بالرياضة المحلية والعالمية بأنواعها المختلفة

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 16-10-2010, 09:09 PM
الصورة الرمزية زملكاوى للأبد
زملكاوى للأبد زملكاوى للأبد غير متواجد حالياً
faculty of commerce english section

زملكاوى للأبد is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bent 3bdo مشاهدة المشاركة
_ده ف حاله ان احنا كسبنا لو خسرنا بقى هتبقى كملت م كل النواحى و حتى ياعنى م قبل الماتش انا عن نفسى هيبقى عندى حاله اكتئاب ومش هبقى عارفه اتفرج عدل غير ان طول مانا قاعده بتفرج محدش هيرحمنى ف حد يبقى صابح عليه امتحان و يقعد يتفرج ع ماتش و الزمالك مش هينفعك و الكلام الى بسمعه كتير ده (و هو كلام منطقى بصراحه)
أنا الماتشات اللى قبل الامتحانات دى ما بتفرجش عليها فى البيت أساسا علشان خاطر الكلام ده بس أول ما برجع البيت وأول ما أحط المفتاح فى الباب.... الأستاذ كان بره بيتفرج على الماتش وعليه إمتحان بكره وهو جايز يكون كلام منطقى لكن معايا مبعرفش أذاكر والماتش شغال أركز ولا أسمع صوت المعلق اللى شغال بره هههههه

اقتباس:
- السنه الى فاتت بردو بس ماكنش عندى ميد تيرم(كانت اياام) كان اخر السنه و كان ماتش الفاينال بتاع الكاس الاهلى و الحرس بس كنت محتاسه حوسه سوده وماتفرجتش ع الماتش شوفت البلنات بس
و ماعرفتش اشمت ف حد تانى يوم علشان كلنا خارجين م الامتحان مصدومين ومتنحين فصعبوا عليا
بس جبت امتياز فيها ومش عارفه ازاى بردو وشكله هيبقى اخر امتياز اشوفه
اللهم كتر من تقديرات كل الزملكاويه

اقتباس:
ليه ماتش الاهلى بيتيهقلى الاهلى حاجه وعشرين و الميد تيرم اخر الشهر ده
انا طلع الاسماعيلى اخر يوم وماده منيله ب60 نيله وربنا يستر ف الامتحان و ف الماتش
إحنا معروفين كده فى الجامعه كلها كله يمتحن الميدتيرم وإحنا تجاره إنجلش لسه بنبدأ وماتش الإسماعيلى ده إن شاء الله ضامنين ال3 نقط بتوعه أما إمتحانك بقى........إن شاء الله تضمنى الامتياز بس متبقيش تتفرجى على الماتش وذاكرى أحسن مادام الماده منيله كده ههههه

العلامات المرجعية