اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 19-08-2010, 10:24 PM
ا حسن ا حسن غير متواجد حالياً
عضو جديد

ا حسن is on a distinguished road
افتراضي صبرا يا متعاقدين التثبيت قادم

انا متابع جيد للمنتدى من ما يقرب السنة لكن عمرى ما كتبت موضوع او حتى فكرت انى اسجل نفسى فى المنتدى لكن بعد ما وجدت انى بلغت النفوس الحناجر وظننا بالمسئولين الظنون حبيت اشارك بموضوعى الاول انا حابب اوكد فى بداية موضوعى على ان التعيين قادم باذن للة لا محالة وان هناك قانون ينظم امورنا وان شاء اللة هيطبق اما الامر الثانى لابد ان نتخذ الاسباب نعم اتخذنا اسباب كتير لكن لازم نتخذ اسباب اكثر فلابد ان ننبة الرأى العام على قضيتنا وان لينا حق فى التعيين وسيادة المسئولين متاخرين على هذا التعيين حتى يتم التعجيل بهذا التعيين و لابد ايضا ان نكون متاكدين من داخل قلوبنا انا حقنا التعيين ودا امر مفرغ منة ومش عايز اى حد يقتنع باى حاجة تانية فلابد ان نؤمن بحقنا ثم نقول لكل انسان فى مصر اننا مظلومين وحقنا مهضوم عن طريق وسائل الاعلام وكل وحد فينا يقوم بيدور منرميش القضية عل بعض وحقنا فى الاخر هيضيع واخيرا حابب حاجة مهمة ان ما اسير فى الاونة الاخيرة حول مقال اليوم السابع ان التعيين هيكون فى شهر نوفمبر دا ا امر خاطئ ودى لاعبة من سيادة المسئولين حتى يغطوا على كلامات الرجل الشهم الذى اهتم بنا حتى وهو مغادر و هو الاستاذ عابدين وقال ان احنا لينا حق فى التعيين و الحكومة متاخرة فى تعيينا فخرج المسئولين يظهروا للراى العام انى هما ولا متاخرين ولا حاجة دا لسة فضلهم لغايت شهر نوفمبر ودا مش حقيقى طبعا وظهر كلامهم نفسة متناقض لانة سيادة المسئول قال التعيين هيتم بعد النجاح بسنة وقال هيتم فى شهر نوفمبر ودا كلام خاطئ طبعا لاننا احنا امتحنا فى شهر نوفمبر والنتيجة كانت فى فبراير اى طبقا لكلامة المتناقض المفروض التعيين هيكون فى شهر فبراير مش نوفمبر اى بعد النجاح بسنة اما شهر نوفمبر فدا بعد الامتحان بسنة ودا الدليل اللى اظهر انى هما عايزين يظهروا للراى العام انى هما مش متاخريين فى التعيين ولا حاجة واحنا لابد ان نظهر للراى العام العكس وانى احنا مظلومين انا اسف انى طولت فى الكلام وشكرا لكل من قرء موضوعى

آخر تعديل بواسطة أ/محمد على عاشور ، 20-08-2010 الساعة 01:52 AM

العلامات المرجعية