اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 23-07-2010, 05:11 PM
فارسة صغيرة فارسة صغيرة غير متواجد حالياً
ممتاز

فارسة صغيرة is on a distinguished road
افتراضي استشارة ضرورية !

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اولا \ انا بموت فى حاجة اسمها رياضيات وعلطول بجيب فيها المجاميع النهائية والحمد لله الاستاذه بيعترفوا بذلك لى ففى ساعات مع ان بيكون معاى فى فترتى الاوائل وانا الوحيده الى اجيب الدرجة النهائية فى كذا امتحان الاستاذ بيعملها مسابقة مثلا وانا الحمد لله الى بفوز وكذلك فى حل مسائل صعبة ايضا فى ساعات احلها لوحدى وفى وقت قياسى والحمد لله

ثانيا\ انا فاشلة بدرجة امتياز مع مرتبة الشرف فى الحفظ ولا احب ابدا التاريخ او الجغرافيا وبالذات اما يكون يريد اذكر موعد الحدث او ما هى الالزراعات فى المناطق التالية الحمد لله بكون مطمنة انى مش هجيب ولا درجة فى السؤلين دول والحمد لله

ثالثا\ بالنسبة للاحياء او الفيزياء فانا لم اذاكر جيدا فى اولى ثانوى ولكن كان مستواى فيهما لدرجة معقولة حلوة ولاكن كنت لااحب الرسومات او مايشبة ذلك فى الاحياء ارسم البلهرسيا ولا اى شىء من هذا المثيل

المشكلة \ انا للاسف الشديد مع انى لن اقول الممتازة او المتفوقة جدا ولاكن انا والحمد لله مستواى جيد ويميل الى التفوق لذلك الاستاذة مش مصدقين انى اجيب 80% وبالذات انى كنت بجيب درجات جميلة جدا فى الامتحانات الى كانوا بيجبوها وانا برده للاسف حسبة لنفى فى الرياضيات 49 وايجت 46 دى من ضمن الظلم الى هذا اهون شىء بالنسبة للمواد الاخرى

هوايتى كانت \انى ادخل اى شىء خاص بالحاسب وعلومه او انى اكون مدرسة ابتدائى للرياضيات

الان بفكر انى ادخل السلاب (معهد مصر العالى للحاسبات ولكن لااعلم من اى مجموع يدخل )هذا انى فشلت فى الحصول على كلية جيده

مع العلم انى ساذاكر باذن الله ليل نهار واتعلم من اخطائى باذن الله

والان لا اعلم ماهو العمل؟؟؟ او ماذا افعل؟؟

العلامات المرجعية