اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > جامعة الأزهر

جامعة الأزهر كل كليات جامعة الأزهر الشريف

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 04-07-2010, 08:19 PM
م.الزعيم م.الزعيم غير متواجد حالياً
عضو جديد

م.الزعيم is on a distinguished road

أولا مبروك يابشمهندسة انك خلصتى اعدادى
أنا بدأت أشك فى قداراتى فى الانجليزى هيا دكتورة منى ولا ايمان؟
بس ايه التعبيرات الجامدة دى (والله فعلا الكليه دى طلعت جهنم واحنا ما نعرفش ) الظاهر فعلا ان اعدادى ليها تأثير لسه
أحسن امتحان هو اللى هجيب فيه أفضل تقديير لان الكلية ملهاش مقياس كتير اووى تكونى حلة امتحان كويس جدا وتلاقيى نفسك جايبة مقبول أو مرفوع عشان كده الحكم لما تبان النتيجة أفضل
أوحش امتحان كان power electronics ويمكن امتحان digital control بس انا كنت متوقع انى مش هكتب فيهم كلمة واحدة بس كتبت غلط او صح دى حاجة مش بتعتى المهم انى كتبت!
على فكرة حكاية الوقت دى مبدأ ثابت احنا غالبا مش بنقدر نخلص قبل الوقت ده بيكون شبه مستحيل بس اللى بيخلى الواحد يزعل انو يكون عارف اجابة سؤال ويسيبه عشان الوقت
مكنتش بحب الرسم بصراحة علشان كده كنت سعيد لما امتحانه خلص بس الحمد لله كنت سايب حاجات بسيطة فى استنتاج المسقط التالت لو كان فيه وقت كنت ممكن اخلصها
امتحان الرياضة لانه اخر مادة محدش ببيدى له اهتمام اووى والحقيقة ان الناس بتكون تعبت وعايزة تروح بس عادى متقلقيش دى حالة عامة فى الدفعة
أجمل حاجة ان الامتحانات عدت وربنا يسهل والنتيجة تكون كويسية وتبقى ارتحتم من اعدادى طول حياتكم
أنا حاسس انى اتعلمت الرغى يلا بقى سلام

-فى عالمنا العربى نعاقب السارق لانه ليست معه حصانة أو سلطة.
- اذا رأيت شعبا يضحى بحياته من اجل تذكرة قطار.بينما يدفع عشرات الجنيهات من أجل سيجارة .فاعلم انك فى مصر

العلامات المرجعية