اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 20-12-2009, 02:18 PM
Lost_Boy Lost_Boy غير متواجد حالياً
عضو جديد

Lost_Boy is on a distinguished road
Icon111 ممكن مساعده

السلام عليكم .. دى اول مشاركه ليا هنا فى المنتدى و بصراحه المنتدى عاجبنى اوى ... المهم انا فى 2 ثانوى عام . و المفروض يعنى ان شاء الله ادخل هندسه ... المهم مشكلتى الوحيده لحد دلوقتى هيا الكيمياء مش عارف ليه مع انى والله اكتر ماده بذاكرها هيا الماده دى .. الحمد لله انا مش غبى والله ولا حاجه ... المواد التانيه مش بذاكرها اوى و بجيب درجات الحمد لله كويسه .. و بعدين انا اصلا مشكلتى انى مش بعرف اذاكر انا عمرى ما اتعودت انى اذاكر .. انا مش كنت بذاكر اوى وبجيب درجات كويسه . واانا عارف انا لو ذاكرات باذن الله هجيب مجموع كويس .. المشكله بقى انى بذاكر كيمياء كويس اوى وبدخل الامتحان الاقى حاجات مش عارفها .. بعمل كل حاجه وبرده لسه مافيش فايده .. بجد الماده الوحيده اللى حسيت نفسى انى بجد غبى هيا دى .. اى ماده تانيه اذاكرها يوم واحد و اتفرج عليا فيها .. لكن دى مش عارف ليه .. واحد صاحبى قالى ممكن علشان مش عارف اذاكر ماده علميه .. بس انا الحمد لله بفهم و كمان بحفظ شويه . ومشكلتى فى المعادلات بنساها بسرعه .. و بكره عندى امتحان على الباب السادس واانا فى المسائل ابيض .. افهم المسئله كويس اوى اجى بقى اطبق . مش عارف .. والله انا اتخنقت و مش عارف اعمل ايه !!؟؟ معلش انا اسف انى طولت عليكم ....

العلامات المرجعية