اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 26-08-2006, 11:18 AM
الصورة الرمزية أسيل رزق
أسيل رزق أسيل رزق غير متواجد حالياً
نجم العطاء

أسيل رزق has a little shameless behaviour in the past
Wink حوار بين قلب وعقل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

القلب:ايه يا ابني تعبتني معاك كل ما احب حد تخاف و تعد تقولي بلاش دي بتحبك مصلحه و ده نيته مش تمام و دي عايزة تكسبك عشان تداري عليها و ده اصله عايز يبقي احسن منك فا عايز يدمرك ................ تعبتني معاك يا اخي

العقل: اعمل ايه بس اسيبك تغرق يعني و تتخبط هنا و هناك انا كل ما اسيبك ترجعلي مجروح و تقولي عاملوا فيه وبهدلوني انته مش حمل غدرهم و مكرهم انا بخاف عليك لاني محلتيش غيرك و انته بطبتك بتصدقهم و بكل براءة بترتحلهم و جواك تشيل همهم و مترتاح غير بفرحهم و في الاخر يعني عليك تروح و ترجعلي الدمع مالي عنيك و تقولي ليه ده انا كنت بحبهم ااقولك ماهو الغدر طبعهم وترد تقولي يا رتني معرفتهم ولا يوم فرحت فيا قلبهم
يا صاحبي زمن الطيبه راح و انته مش غاوي جراح و اوعي تبكي علي الراح
خلي حبك في الله منغير مقابل غير رضي الله

القلب :طب قلي اعمل ايه اسهل حاجه يبعوني و لا بيخافوا علي جراحي ولا بيندموا علي فراقي تشفهم تقول ملايكه و من كلامهم تقول بقوا اهلك و سندك و يوم الجد ما تلاقي جمبك حد غير رب كريم يفتحلك بابه

العقل :اديك قلتها خليك بتاعه هوه عالم بيك و حنين عليك و من المعصيه يحميك و من الشر يكفيك و لو ترضيه يرضيك و لو تعصاه بلتوبه يناديك و لو تنساه بلبلاء من المعاصي يخليك و لو ينساك مافي غيرة يحميك و في الاخر يغفرلك و بلجنه يجازيك

القلب و العقل : اشهد ان لا الله الا الله و ان محمد عبد الله و رسوله قلوها من كل قلبكم

آخر تعديل بواسطة أسيل رزق ، 23-07-2009 الساعة 01:40 PM

العلامات المرجعية