اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية العلوم

كلية العلوم كليات العلوم للجامعات المصرية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 09-09-2009, 12:46 AM
محمد عبد المنجي محمد عبد المنجي غير متواجد حالياً
عضو جديد

محمد عبد المنجي is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة one way مشاهدة المشاركة
بالنسبة لسؤالك يا nogha عن تقديرى انا جايبة 2.94
والصراحة انا اتصدمت فى حاجة غريبة ان فى ناس صحابى كانوا كاتبين اول رغبة حاجة وجاتلهم حاجة تانية خالص اعتقد برده انهم مدخلين التقدير فى الحسبان انا مش عايزة اقلق حد انا بكره هروح الشاطبى ومحرم بك وهعرفلكم الاخبار
النتيجة اكيد متعلقة فى محرم بك بس مش عارفة فين لانى لغاية دلوقتى مروحتش بس انا عرفت من صحابى وسمعت من واحدة بس انها فى الشاطبى وده مش اكيد
بالنسبة للتحويل انا فى واحدة صحبتى كانت كاتبة اول رغبة كيميا حيوية وجالها كيميا ولما راحت سالت عشان تحول كيميا حيوي قالولها لازم تبدلى مع حد واعتقد ان ده بيكون فى اول اسبوع لان فى ناس كتير بتستصعب الكيميا وفى ناس كمان جاتلهم بالغلط زى صحبتى
بالنسبة للسامر كورس دخلوهم برده فى التنسيق ازاى معرفش يعنى بال gpa بتاع الترم الاول والمواد اللى ناجحين فيها الترم التانى اضافت للكن مواد السامر كورس الصراحة معنديش فكرة
انا برده مكنتش مصدق بس حبيت اوهم نفسي هيا دايما الكمياء الحيوية بتاخد اعلي تقدير والكمياء في الاغلب بتاخد من جيد علشان كده انتي اعتقدتي ده ربنا يستر ومبروك ليكم جميعا

العلامات المرجعية