اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > الإهداءات

الإهداءات تبادل التحايا و التهنئة و التعازى فى المناسبات المختلفة

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 12-07-2009, 12:02 PM
الصورة الرمزية The Philosopher
The Philosopher The Philosopher غير متواجد حالياً
طالب جامعى ( كلية علوم )

The Philosopher is on a distinguished road
Icon111 السلام عليكم 00 وداعا

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عندما يحكم عليك القدر أن تجتمع بناس لاتعرفهم ثم تجمع بينك وبينها بعد ذلك مشاعر من الحب والاحترام وتمنى الخير فتكون أيها الانسان سعيدا حقا وأى سعادة ستملىء تلك السعادة كل جوانبك وستملك نفسك ولكن عندما يحكم عليك القدر أن تفارق هؤلاء الناس فأظن أنه فى تلك الحالة ستكون أيها الانسان أتعس من فى الوجود والأكثر حزنا ولكن لن يفيد هذا الحزن فقط عليك أن تتماسك وتحاول أن تبدأ حياتك من جديد
ولكن يبقى التساؤل هل لك أيها النسان أن تجد أناس أخرون يتعاملون معك بنفس هذا الحب والاحترام هذا فى علم الغيب
أخوانى وأخواتى أصدقائى وأحبائى ورفاقى أعضاء هذا المنتدى شكرا جزيلا لكم على مافعلتموه من أجلى وعلى مشاعر الحب والاحترام التى سادت بيننا انى أحبكم فى الله ولكن كما قلت تحكم علينا أقدرانا بمالانهوى ولانحب وعلينا أن نستجيب دون اباء أى حزن لأن الأيام لن تتركنا اذا أحست منا الضعف يجب علينا أن نتماسك
أحب أن أوجه كلمة لكل من أحبهم هنا كلمة أعبر له فيها عن خالص شكرى وتقديرى واحترامى وحبى له
1- الى انسان يعلم نفسه جيدا (شكرا لك على مافعلته معى فقد جعلتنى احيا أسعد وأتعس لحظات حياتى أتمنى لك الخير كنت وسأظل أحبك جدا كنت وسأظل مخلص جدا لك يارب أنت المطلع على كلامى وتعلم أنه من داخل أعماق قلبى )
2- الى روءة فوزى (كنتى أروع وافضل وأحسن أخت الواحد ممكن يتمنى زيها شكرا جزيلا ليكى ياأختى وربنا يكرمك ويوفقك فى حياتك القادمة ويارب تكونى قريبا الدكتورة اسراء مهما اتكلمت مش هقدر أوفى ليكى حقك )
3- الى اسراء (ولايهمك ياأختى وقفوكى عادى أنتى مش عملتى حاجة غلط أنتى حد محترم جدا بس مش بتحبى النفاق وبتحبى تكونى تلقائية فى مشاعرك ربنا يجزيكى الجنة ويجزيكى خيرا فى دنياكى وتكونى بردوا الدكتورة اسراء )
4- الى هنا (أوعى تكونى زعلانة منى لأى سبب من الأسباب تمنياتى بالتوفيق أنى أحبك فى الله ياأختى وان شاء الله قريب أوى تفتحى الصيدلية )
5- الى محمد maiay (انسان طيب جدا ومحترم جدا حد يتحب من أول ماتعرفه شكرا يامحمد وان شاء الله قريب تكون المهندس محمد )
6- الى أحمد سكوربيون (ذكى - جميل -محترم - فيه سؤال هو أنت مش كنت بتحب الفيزياء ولاايه -بس شكرا على كل حاجة عملتها معايا ياأخى )
7- عبدالرحمن وكريم klmnopq (مش كدبت ولانافقت وانا بتحدث عنكم انتم تستهلوا أكتر من كده ويارب أكون فى نص أخلاقكم بحبكم فى الله )
8- الى بوسى (عمر كلمتك م وقفت فى زورى بس كنت بحب أضحك معاكى ياباشمهندسة ان شاء الله ربنا يوفقك ياريت تحولى تخلصى اسراء من توقيفها ده لأنها مش ليها ذنب )
9- الى مينا (متواضع - ذكى جدا - سلس فى تعامله مع الغير وغير متكبر )
10- الى أحمد ميسترى ( شكرا لكل حاجة أنى أحبك فى الله )
11- الى الأستاذة فريدة والأستاذة ياسمينا (شكرا لمجهودتكم الرائعة وجزاكم الله ماهو خيرا لكم )
12 -الى نجمة الفضاء وفدوة(ناس محترمة وطيبة جدا )
3 1- الى باقى الأعضاء ( شكرا لكل حاجة تمنياتى بالتوفيق )
بس كنت عايز أعرف وجهة نظركم فيا بس مش عشان فشخرة وكده بس عشان أعرف أحلى ,اوحش حاجة فيا بس عشان أصلح من نفسىو اقوم ذاتى لأن الانسان مهما عمل مش ممكن يعرف كل عيوبه ومميزاته
بس أعرف عشان أحافظ على الحاجات الحلوة وأتخلص من الحاجات الوحشة
بس بموضوعية وبصراحة وبدون نفاق وعمرى م هزعل من حد يقول رأيه بصراحة
مش عارف أقول ايه بس شكرا جزيلا
حبيتكم جدا تذكرونى بخير
والسلام عليكم

آخر تعديل بواسطة The Philosopher ، 12-07-2009 الساعة 12:10 PM

العلامات المرجعية