اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية العلوم

كلية العلوم كليات العلوم للجامعات المصرية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 17-06-2009, 09:06 PM
الصورة الرمزية محمد.فوكس
محمد.فوكس محمد.فوكس غير متواجد حالياً
عضو قدوة

محمد.فوكس is on a distinguished road

ازيك lovely girl
انا كمان خلصت امبارح و امتحان العربي كان حلو اظن بتاع دكتور فوزي طبعا.
و انا عارف اني اخرت الاستمارة بس سلمتها امبارح و توكلت عالله..و على فكرة كان في ناس برضه لسه بتسلمها.و بعدها رحت اقفش المكافأة.
و طبعا برضه الكيمياء اول رغبة .. بس انتي بجد متقوليش مجرد رغبة لان دي مبالغة يعني لو انتي مجالكيش و انتي جايبة جيد جدا في الترمالاول (اللهم لا حسد) يبقى انا اللي هيجيلي و انا جايب c في الترم الاول؟
بالمناسبة ابقي قولي بقى ترتيب الرغبات ايه.
انا بالنسبالي قولت حاسب و بعدين فيزياء و بعدين فيزياء حيوية و بعدين علوم بحار فيزيائية و طبعا معروف مين قبلهم و مين بعدهم.
و عملتي ايه في البرمجة الفورتران و السي بلس؟
اه و في حاجة مهمة ... يا جماعة نتيجة الكيمياء العملي متعلقة عند معامل الكيمياء للي معرفش و انا الحمد لله جبت امتياز(اهي تخزي العين) .
بالنسبة للـ icdl حد هياخدها الصيف ده في الكلية؟..اصل انا عشان هيبقى عندي سامر كورس عالاقل في مادتين اذا كانوش تلاتة و ممكن يبقوا ولا مادة لو سقطت في رياضة واحد تاني و طبعا مش هيبقى في غيري كده و مينفعش يتفتحلها سامر كورس فاخدها السنة الجاية.مش عارف ادخل icdlولا لا..و كمان في واحد اعرفه في صيدلة قال انه خدها في الترم التاني و مفهمش حاجة.
سلام..

آخر تعديل بواسطة محمد.فوكس ، 17-06-2009 الساعة 09:12 PM

العلامات المرجعية